Perfekt familie og spøkelseshus. (Bilder tatt med nikon D3200.)

Da kommer bildene jeg lovet i sist postet innlegg.  Alle er tatt under vår perfekte familietur, der jeg klarte å snike meg unna en liten stund for å ta noen bilder i fred og ro.

(Trøst for operasjon jeg ble utsatt for tidligere på dagen.

Min bedre halvdel og 7åringen.

“Spøkelseshuset”, har lenge ønsket å inspisere det.

Storebror på stranda. 

Minstemann vurderer om det er verd å sette seg i vannet, eller om han faktisk skal høre etter pappa og pappa.

Så gøy det er å se ungene finne små skatter i fjæra. 

Lillebror studerer havet, med de helt nye og råtøffe solbrillene. 

Gøy å leke seg med kamera, spesielt når jeg kan ta nærbilder og bli fornøyd med dem. 

Utrolig mange fine kontraster nå på våren. 

Rart å tenke på at det en gang har vært mennesker og liv rundt dette huset. 

Vinden og været har gjort sitt til at huset sakte men sikkert forfaller. 

Den gamle ovnen står der enda, men det er ikke lenge før den også raser gjennom gulvet. 

Det som en gang var en ytterdør. 

Godt å kjenne på freden og stilheten ute. Langt unna bilstøy og byens lyder.

Storegullet har lært seg å stå på vannet. Desverre ville han ikke høre etter oss, og tok seg med andre ord et vårbad.

Meg og minstemann, tror virkelig jeg trenger en runde med sol. Får bare krysse fingrene for at det blir sol de neste dagene, skal bo ute så jeg får litt farge og noen fregner. 


Hva synes du?

Kunne du tenke deg å se flere slike innlegg med massevis av bilder, eller foretrekker du dem med mer “skriftlig innhold”?

16 kommentarer

Siste innlegg