Galskap eller genialt?!

Vel, det kan vel diskuteres om det er så lurt å kaste seg ut på campingtur med en 6uker gammel baby, men vi tok sjangsen. Vi er på dag to med kjøring og det går over all forventning. Jeg venter selvfølgelig på at alt skal gå galt, men til nå er det minimalt med krangling i baksetet der guttene plutselig sitter klint opp i hverandre. Merkelig i grunnen, for store deler av turen må de sitte uten underholdning i form av mobiltelefon.  Lillemor er stort sett fornøyd og våkner uregelmessig for å ha seg en matbit og et bleieskift bak i vogna, men hun har sovehjerte til mora så for det meste snorker hun der bak. Det er nesten litt klissete harmonisk bak ryggen min!

Været er i grunnen bra, det er godt over 15grader så da regner jeg det som sommerdag! I går regnet det litt når vi ankom første stopp i Pajala, og i natt slo regnet ned på vogna. Og da sovnet jeg fort og slet når jeg skulle være våken å amme, for det er noe beroligende med dråpene som treffer vogna. (Og nå kommer jo ikke regent inn gjennom fronten, så da er det ekstra kos!) I dag har det vært lettskyet å sol stort sett hele veien, og sommerklærne er i bruk. Lillemor er ikke helt komfortabel hvis det blir for varmt, men med luftig kjole går det bra.

Varmen gjør at jeg føler for å kjøpe en bæreselle til, en som ikke har nyfødt innlegg og er like varm som den jeg bærer med i dag! Vi får se hva som dukker opp i Umeå! For jeg innser at barnevogna sikkert kunne blitt hjemme, lillemor har det best på magen min ser det ut til.

Vi koser oss med andre ord på tur, og det er litt lettere enn hva jeg hadde forestilt meg før vi dro! Det blir spennende å se hvordan resten av turen blir!

Du finner meg som @steinihavet på insta og snap, hvor jeg oppdaterer regelmessig! 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg