Hukommelsessvikt!

“Er du helt sikker på at du skal hente ut enda en eske av medisin din? Den skal vare i hundre dager!” Jeg fikk et spørrende blikk og innså fort at nå hadde jeg glemt noe igjen. Men at et besøk på apoteket skal være totalt slettet fra hukommelsen er ganske forunderlig. 

Hukommelsen har sviktet meg helt, og når jeg ikke engang klarer å huske at jeg har hentet medisiner noen dager i forveien er det ikke så mye annet å gjøre enn å le høyt, og bli passelig småflau over egen oppførsel. Takk og pris for at det ikke var en medisin som kan tenkes å misbrukes, det ville føltes veldig ille! Jeg dør nesten litt av tanken… 

Jeg glemmer stort sett alt som jeg ikke skriver ned eller putter inn i kalenderen min, og det er nok mest flaks at jeg husker meg selv når jeg skal noen vei. Og nå har jeg heldigvis noe å skylde på. (Det er ikke ukjent at jeg kan være passelig distre til vanlig.)  

Forklaringen ligger vel i graviditeten og den ufint lave blodprosenten jeg har. Som dessverre ikke har forbedret seg av biff, piller og brokkoli! Men magen vokser som den skal, lillelarven spreller aktivt og så lenge jeg ikke får noen andre ufyselige symptomer må jeg bare holde ut. Selvfølgelig hadde det vært fint å unngå hodepine og den ekstreme trøttheten, men det går i alle fall over i juni! 


Hva var det nå jeg hadde glemt igjen?!

Siden formen er stabil blir det Oslotur og barnedåp til helgen, og vi gleder oss masse. For nå skal vi på kjærestetur uten ungene! (Ja om du ser bort fra ungen i magen!) 

Så er det bare å håpe at jeg klarer å huske alt som skal pakkes til oss og ungene. 

Facebooksiden min finner du her! 

1 kommentar
    1. Lav blodprosent er så ugreit og jeg fikk også veldig dårlig hukommelse da den var veldig lav. Heldigvis tar babyen alt den trenger og det er du som føler deg dårlig, mens babyen har det fint. Det var min trøst siden formen var så ræva da jeg var gravid.
      Håper dere får kost dere ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg