âme pureface roller og collagen therapy gel (Før og etter.)

Sponset innhold!

Jeg er en av dem som gikk gjennom tenårene med 2-3kviser og helt fin hud til tross for dårlig kosthold og stress. Jeg var en av de heldige, men  dessverre skulle det vise seg at det ikke varte evig. Så godt opp i 20årene fikk jeg et kviseproblem uten sidestykke, selvbilde dalte mildt sagt når de små tytene klatret frem fra porene i huden. Jeg følte meg ikke bra, og huden så ikke bra ut. Jeg ble satt på medisiner som tok vekk det værste, men dessverre var huden blitt stygg og hullete, og det poppet stadig opp små troll som forsuret hverdagen min. 

Så når jeg fikk tilbud om å prøve noen nye produkter før jul kunne jeg jo ikke si nei, selv ikke når det viste seg at jeg skulle rulle over huden med små nåler. Om det kunne hjelpe meg til å få en finere hud kunne jeg sikkert gått gjennom ilden for det. Jeg hater når huden er uren og innrømmer glatt at jeg har redigert bort de værste partiene på noen av bildene jeg bruker. Ikke alle, men noen. 

Når pakken kom i posten med âme pureface roller og collagen therapy gel hoppet jeg av spenning, for ut i fra før og etterbildene jeg hadde sett var disse produktene geniale. (Jepp, jeg sjekket på forhånd opp hva dette var og leste andres erfaringer. Både positive og negative.) Jeg rev opp pakken og så gjennom innholdet. Det ga meg en følelse av luksus, noe jeg synes er ganske deilig i en hverdag der vi må tenke gjennom hva pengene brukes på. Rullen hadde et flott design og var god å holde i.

Siden jeg har sensitiv hud var jeg bekymret for at jeg ikke ville tåle produktene og fikk nesten angst når jeg kjente sitrus lukten av desinfeksjonssprayen som skulle brukes. Bare jeg ser på appelsiner blir huden min full av eksem. Men heldigvis var bekymringen bortkastet og ikke en eneste eksemflekk har dukket opp. 

Serumet som skal brukes etter behandling hadde en deilig konsistens som var god å smøre inn ansiktet med, og det har mye å si for hele opplevelsen. 

Oppstarten var spennende, og til å begynne med prøvde jeg meg på et lite parti i ansiktet. Jeg rullet huden og skal innrømme at det ikke var det mest behagelige jeg har prøvd. Rullen er jo tross alt full av små nåler, så det sier seg selv at det stikker. Det fine er at etter en stund vil du bli vant til stikkingen, og til slutt bryr du deg ikke om det. 

Jeg hadde lest at jeg kunne bli rød i huden, ikke ulikt slik du ser ut etter en dag i sterk sol uten solkrem. Og det stemte bra for meg, men etter 4-5 behandlinger ble det mindre ubehagelig. Rødfargen går heldigvis fort over, så etter noen timer var jeg presentabel for resten av verden igjen. 

Siden det ikke er noe fasit for hvordan huden oppfører seg kom jeg frem til at jeg kunne rulle hver tredje dag, og etter noen uker kunne jeg se forskjell på huden. Mange av de små arrene etter kviser bleknet bort, og til en forandring var huden myk når jeg strøk over den.

De 10minuttene jeg bruker hver tredje dag faller inn i kategorien “god bruk av tid”, for jeg føler meg absolutt bedre når huden ser bra ut. Litt forfengelig må jeg jo være.


Før og etterbilder, tror ikke det er nødvendig å merke bildene med hva som er hva. 
Etter behandling har jeg oppdaget at huden min takler sminke bedre, og det er helt slutt på eksemet jeg alltid fikk når jeg hadde brukt sminkefjerner. Det er blitt mindre kviser og de 2-3 som dukker opp en og annen gang kan jeg fint leve med. Mange av de stygge arrene er nesten helt borte og noen “sint-rynker” i pannen er nesten helt borte. Og det vil jeg påstå er et strålende resultat.

Behandlinger passer for alle med aknearr, rynker, store porer, hudormer og uren hud. Og âme pure sin behandling er en av de veldig får som har rollere og kosmetiske formuleringer med dokumentert effekt. Uten Collagen Therapy Gel vil man ikke kunne oppnå gode resultater og hunden vil være vondt og rød i lang tid etter rulling av huden. Så snarveier blir fort lange omveier med andre ord. 

CIT Face Roller Basic finner du her.  

Sjekk gjerne ut facebooksiden til âme pure her! 

6 kommentarer
    1. Tusen takk for at du faktisk deler reelle før-og etter-bilder! Så mange andre bloggere har blurry og sminke bilder, og jeg ble ærlig overrasket da jeg så overskriften din her. Har alltid tenkt på dette som humbug :p Men okei, du har jo et strålende resultat!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg