En av de virkelig dårlige dagene.

Egentlig burde jeg vel tasse rett i seng nå, men det skal vel gå bra om jeg sitter med bena i kryss og stirrer litt inn i skjermen. Minstemann har hatt vondt i kveld, og da vet vi at natten blir lang. Han har hatt en fin periode nå, og det er veldig lenge siden vi måtte gi han smertestillende. Men så kom altså en av de dårlige dagene, en av dem jeg alltid gruer meg til. Det er så fryktelig sårt å se hvordan barnet mitt har det, uten å kunne gjøre noe med det. Følelsen av maktesløshet, frustrasjon og en slags sorg veller opp i meg, for hvorfor skal den fine lille gutten min være så plaget? Og når det har vært enkelt en stund, blir alt så mye vanskeligere når de vonde dagene kommer. Slike dager bringer også med seg så mange spørsmål, som nesten forsvinner i hverdagen. Spørsmål om hvorfor og hvordan. Spørsmål om det alltid vil være slik, spørsmål om vi i det hele tatt får vite hvorfor det er sånn. Gjør vi det vi kan, er det noe vi overser? Hvorfor gjør det vondt i bena, og er det noen andre som har det på samme måten? Er vi de eneste i denne situasjon, eller finnes det andre familier som opplever det samme. Innerst inne håper jeg ikke det, men på en annen side hadde det vært godt å snakke med noen andre foreldre som virkelig forstår. Noen som har kjent på de samme følelsene og den evigvarende mangelfulle nattesøvnen. 

Heldigvis går det over, eller i alle fall tilbake til normalen. Og inntil da kan vi bare trøste, klemme og være tilstede. 

Facebooksiden min finner du her.

 

11 kommentarer
    1. No har jeg lest bloggen din e god stund og jeg liker virkelig måten du skriver på og slipper oss inn til dere. Jeg savner nye innleg fra deg når det ikke har vært på enstund og da får jeg dårlig samvittighet for eg vet jo at du har 2 flotte gutter 💗
      Og no leste jeg dette og da e min første tanke hva kan vi som liker og lese av det du deler med oss(du slipper oss jo inn til deg og gutta dine) så kunne vi i realiteten vært til noe hjelp for deg? For jeg hjelper til der du mener det blir rett for deg og dine kjære.
      Riktig god bedring til poden din ☺️
      God bedring til mamma hjerte ditt💖
      Han e så heldig som har en mamma som e posetiv og da blir gutten din glad og trygg og!!!

    2. Camilla: Takk for en fin tilbakemelding, for meg er dem mer en nok hjelp for meg. Skrivingen min er mye terapi og når jeg får tilbakemeldinger på den som jeg kan ta frem på kjipe dager er det masse støtte å hjelp 🙂 Blir rørt av de fine ordene, og dem tar jeg med meg videre når jeg virkelig føler meg elendig og står å stanger i veggen. Så igjen, tusen takk for de fine ordene dine 🙂 <3

    3. Hei, kan du forklare mer angående de smertene, har selv ei jente som har hatt problemer med beina, men spesielt på nettene, å i en periode sov vi bare 1-2 timer pr natt. Nå vet ikke jeg om dere har vært på noe utredning ang. smertene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg