Orange is the new black

 Jeg elsker tv-serier og jeg hater å vente på dem! 

Sponset innlegg.

Når jeg finner en serie som faller i smak blir jeg limt fast i sofaen og tar så få pauser som overhode mulig. Det er nesten så jeg begrenser væskeinntaket slik at jeg ikke må springe på do mer en høyst nødvendig. Og de gangene jeg virkelig er hekta klarer jeg på mystisk vis å få ungene i seng til det tidspunktet vi helst ser at de skal legge seg, og jeg blir ekspert på å utsette husarbeid som bare kan vente litt til. Jeg roter frem noe garn og strikker et eller annet som ikke trenger min oppmerksomhet slik at garne bare flyr gjennom fingrene mens øynene er låst på skjermen. Alle sesongene som er tilgjengelig blir sett med stor entusiasmen, episode etter episode. 


Alt klart, nesten…

Og så kommer den siste episoden i den siste sesongen, og jeg blir nesten like skuffet som et barn som ikke får gaver på julaften. Surmunnen klistrer seg i ansiktet, og jeg kaster meg over datamaskin for å finne ut om det kommer en ny sesong.  Det gjør det som regel, men ikke før om lenge! Og jeg hater å vente…

Men så går det noen dager, og den store skuffelsen slutter å plage meg helt til media kommer med slike overskrifter: “Nå kommer den nye sesongen av Orange is the new black!” Pulsen stiger og jeg kan ikke trykke meg fort nok inn på linken med et stort glis om munnen. 

Og hva leser jeg? Den nedslående nyheten om sesongen kommer ikke før 12 juni, og det er veldig, veldig lenge til! 

Men om ikke annet vet jeg hva som skal gjøres den 12.juni etter at guttene er i seng. Og det gleder jeg meg til, selv om ventingen ikke er min sterkeste side. 

Facebooksiden min finner du her. 

#netflix #streamteam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg