Glem “lille larve som aldri blir mett.”

Sponset innlegg.

Noen dager, skulle vi bare hoppet over! Og på en måte hadde jeg en slik dag i dag, bare at første halvdelen var helt ok. Men når ettermiddagen kom og jeg virkelig merket at det hadde vært en lang og hektisk uke ramlet humøret mitt ned i kjelleren og jeg la bort strikkingen av sikkerhetshensyn! 

Flaks for meg viste minstemann råd, og klarte å overtale oss til å se på tv. Han bare måtte vise oss hva som var kommet på netflix, og så elsket han jo oss sååå masse. Siden jeg håpet på mer smiger sa jeg ja. 

Først satt jeg der i mine egne furtetanker og spekulerte i årsaken til at vi aldri vinner den store gevinsten i lotto, kommer oss unna store utgifter og får være frisk mer en 7dager i strekk før en av oss ramler i staver. Men så la jeg merke til at både minstemann og mannen i huset lo så sofaen ristet. (Eller nesten i alle fall.) Og øynene mine falt på skjermen! 

Der så jeg to snodige små larver, som var særdeles uheldige. Og plutselig lo jeg også, og glemte helt av at jeg skulle furte over kjedlige voksentanker som stadig holder oss nede på jorden og til tider nede i kjelleren. 

Så om du vil ha god underholdning er serien Larva fantastisk morsom. (I alle fall om du har min form for humor, eller mannen, eller guttungen!) 

Advarsel: Dette er en voldelig serie på lik linje med “planeten vår” og andre naturserier der du ser dyr i sitt rette element. Forskjellen er en god porsjon humor og tydeligvis evig liv på de uheldige små krapylene. 

 

PS. Vi har fortsatt lille Johs på kjøkkenbenken, og det ser ut som at den holder på med den magiske forvandlingen! Avsender har ikke meldt seg, og jeg innser at jeg snart skal bli fluemamma! (Ohh, for en lykke!) Du kan lese mer om den saken HER!

Og facebooksiden min finner du her!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg