Avtale med Netflix! (Sponset innlegg!)

Jeg lurer på om jeg har gjort noe veldig dumt, når jeg inngikk samarbeid med Netflix! For det jeg har oppdaget de siste dagene er at mye av tiden min på kveldene går til film, og ikke til klesvask og andre ufattelig kjedelige sysler. Det er heldigvis ikke blitt så ille enda at vi lever i et grisehus, men jeg mistenker at vi må sette opp noen nye husregler!

 

Lego i litt større format en hva den bruker å være!

  1. Det er ikke lov å se på tv før leiligheten er ryddet for kvelden, alle blader skal legges på plass, kjøkkenbordet skal ryddes og vaskes, klærne skal fjernes fra gulvet og legges i rett skittentøykurven.
  2. Det er kun lov å se på tv mellom klokken 2130 og 2230. I helgene er det lov å se film helt til klokken 2300.
  3. Det er ikke lov å se filmer som kan gi mareritt, ikke engang på dagtid!
  4. Alle skal få lov å bestemme hvordan film som skal vises, og ved diskusjon får den ene velge først, så får den andre velge neste gang.
  5. Ungene skal også få lov å se film, og de har bestemmelsesrett mellom klokken 1800 til 1900.
  6. Innbydelser til sosiale aktiviteter skal ikke avslås til fordel for sofa og film. Selv ikke når du holder din bedre halvdel i hånden.
  7. Pakker i posten som inneholder ting som skal være til barna skal ikke inndras fordi foreldrene vil leke med dem selv! Ikke engang når de lyser, og ser ekstra tøffe ut i mørket!

 

Et par ekstra øyne!

Det skal sies at jeg har sett like mange filmer den siste uka, som jeg har gjort det siste året til sammen. Så jeg håper jeg klarer å følge mine egne regler, for jeg vil helst ikke gi meg selv noen konsekvenser som inndragelse av tv-tid eller i verste fall totalnekt.

 

To veldig, veldig fornøyde gutter som fikk bruke nettbrettet.

 Netflix er en leverandør der du kan se filmer og tv-serier på nett for en veldig ok sum i måneden. Du finner det meste der, både til barn og voksne. Men husk, sett opp regler før innkjøp!

 

Yvonne gjør ting hun ikke kan.

Okei, det er lov å låne lekene til ungene etter leggetid! Men pass på at de ikke får det med seg, for da vil du mest sannsynlig får høre det i lange tider, og måtte låne bort mobiltelefon, hårstrikk og andre ting du helst ser langt unna barnehender. 

Facebooksiden min finner du HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg