Beklager!

Beklager til de uheldige bilistene som passerte huset vårt i dag når jeg fant ut at det var morgen, og vandret inn i stuen i evas drakt. Det var virkelig ikke meningen å skremme dere med mitt nakne åsyn, men min eneste tanke var å få fyr i peisen. (Her snakker jeg altså bokstavelig, så det er ingen undermeninger av noen slag!) Det jeg ikke tok med i beregningen er at siden ungene er borte i helgen så sov jeg til langt på dag, og at det er ganske mange flere som passerer kjellervinduene våre på den tiden. Som regel ligger store deler av omgivelsene trygt i sengen når vi vanligvis står opp, og da gjør det ikke så mye at nudisttendensene mine kommer frem. At min nakne kropp kan skremme er jeg ikke i tvil om, for det er altså ikke alle som er like åpne for den slags oppførsel. Det merkes at jeg har fått to unger, selv om det kanskje ikke ser slik ut når jeg har klær på meg. Håret gjorde vel også sitt for å understreke poenget, for ikke snakk om at jeg orket å tørke det før jeg la meg. Så nå står det til alle kanter og kan minne litt om et kråkereir.

Men jeg lover at jeg skal gjøre et forsøk på å huske klærne før jeg går ut i stuen heretter.

Nå skal jeg nyte noen minutter med knitringen fra veden og så skal jeg ta fatt på alle rutinene som helst må være gjort til ungene kommer hjem. Medisin skal doseres opp, regninger skal betales, klær skal vaskes og leiligheten skal ryddes.

(Et bilde av nakenhet, men ikke av meg selv. Ønsker ikke å skremme unødvendig mange!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg