Zzzz….snork!

Iløpet av natten våknet jeg av et bråk uten sidestykke, og som vanlig skulle jeg til å dytte litt i min bedre halvdel for at han skulle slutte med den irriterende snorkingen. 

 

Men så oppdaget jeg at lyden ikke kom fra han, og når jeg endelig fikk hjernen til å fungere klarte jeg å resonere meg frem til at snorkingen kom utenfor campingvognen. 

 

Jeg åpnet vinduet for å sjekke om noen hadde sovnet rett utenfor, men ingen var å se. Lyden kom fra et av teltene som står et godt stykke unna oss.

 

Snorking er ikke et ukjent fenomen for oss, men jeg har aldri hørt noen snorke så høyt at det nesten utløser jordskjelv. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig for et menneske å lage så høy lyd, og jeg er enda mer forundret over at menneske ikke våknet av det selv. 

 

Det er også ekstremt irriterende å våkne om natten når jeg ikke må, spesielt siden minstemann har noen gode netter. Varmen gjør han godt og han er bare våken et par ganger iløpet av natten, og sovner med det samme igjen. Det er så utrolig godt å se at han har det så bra, og kunne leve nesten som alle andre. Han gråter mindre og vi kan gjøre mer. 

 

Siden de har blitt noen runder på kjøpesenter har jeg kjøpt meg enda et par sko, som jeg bare måtte ha. Og siden de var på tilbud kunne jeg ikke si nei til dem, til tross for min bekymring for overlast pga av sko når vi kjører hjem…

 

 

 

Jeg kjøpte også noen kjærlighetsdrops jeg kan gi til kjæresten om han skulle finne på å klage over alle skoene som er slengt over alt i campingvognen. Så skal det vel gå bra å kjøpe enda flere par om jeg får muligheten til det 😀 


Tro om kjærlighetspillene hjelper på kranglefanter også?!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg