Nye vårsko til minstemann! (Sponset innlegg.)

Sponset innlegg.

Våren betyr ikke bare lysere dager, hestehov og russekort. De betyr også at lettere klær og sko skal finnes frem bakerst i skapet. Dessverre viser det seg gang på gang at ungene vokser i rasende fart, og skoene som passet for 6-7 måneder siden er blitt krympet på mystisk vis.

Så våren betyr med andre ord nye sko, og her er det en del jeg alltid vurderer nøye når de skal handles inn. De skal avlaste foten, være lette i bruk, praktiske for en fireåring å hive på seg i farten ut døren og ikke minst gi godt støtdemping til en aktiv krabat som gjerne hopper mer enn han går. Skoene skal være behagelige på foten og de skal ikke være for tette.


Første prøverunde gikk utmerket, og disse skoene finner du HER!

Det igjen betyr at det nesten er umulig å finne noen som passer både mine krav og smaken til en rimelig kresen fireåring som helst vil bestemme alt selv. Så skoene er selvfølgelig ikke et unntak, og stakkars oss om vi kjøper inn feil. Han vil for så vidt heller ikke høre på at skoene er bra for foten og ganske sikkert behagelige i bruk over lang tid. Og jeg må bare sitere han når pakken kom, og vi åpnet esken «De her råtøffe skoan va veldig bra mamma!».


” Det går helt fint å bruke dem ute mamma, det var veldig bra! Kan jeg få de blå også?!”

Så når jeg fikk tilbud om å reklamere for Gillmor og Kavat sko var det ikke nei i min munn. Kavat gode svenske sko vi lenge har brukt til guttene, for vi synes det er viktig at de har sko av god kvalitet. Jeg vet selv hvor vondt det kan gjøre i føttene etter en lang dag i aktivitet med noen mer eller mindre uvennlige sko på meg.

Skoene vi fikk ikke bare er godte å ha på foten, men de ser også veldig tøffe ut. De har praktisk glidelås på siden, slik at minstemann ikke må tenke på å knyte dem når de skal av og på i en fei. Sålen kan også byttes ut om ønskelig, og det var god plass til foten. Et veldig stort pluss siden vi som regel alltid har ullsokker på minstemann, som tar mer plass enn vanlige bomullssokker.

 

 

Skoene kan kjøpes i nettbutikken til Gillmor eller du kan dra innom butikken deres på st.Hanshaugen i Oslo. Der finner du også mange andre fine og gode sko til både større og mindre tasser, mamman og pappan og bestemor!

 

Besøk gjerne facebooksiden til gillmor HER! 

 

Jeg er ganske kresen når det kommer til å velge ut hva jeg ønsker å skrive om, så du trenger ikke bekymre deg for at jeg dynker bloggen i sponsede innlegg. Som regel velger jeg ut produkter jeg kjenner til, eller som er smarte dingser som muligens kan komme med i hverdagen som småbarns mamma.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg