Til min kjære Roy!

 

Advarsel, her kommer et ekstremt rosa og klissete blogginnlegg som er i overkant romantisk og som skal avsluttes med flere <3 (hjerter!)

I dag skal vi feire bursdagen til min bedre halvdel, til den mannen som kom og tok hjerte mitt med storm. Mannen som gjør livet mitt komplett og som får meg til å holde ut selv de mest utfordrende dagene. Mannen som får meg til å le, mannen som får meg til å grine av lykke, mannen som får meg til å føle meg vakker selv når jeg henger over dass og spyr, høygravid og med en kroppsfasong som en flodhest. Mannen som fikk meg til å ønske flere barn, og mannen som står sammen med meg i hverdagen. Så dette innlegget er til han, og derfor skriver jeg resten på dialekt! Personlig, sårbart og uforståelig for noen. (Okei, først skal vi sove noen tima, og så skal vi feire!)

 


(Nyforelsket og noen år yngre, nå er vi gammelforelsket og litt eldre!)

 



 Til min kjære Roy.

 Takk for at du e verdens beste kjærest, min bestevenn og min samtalepartner. Min støtte i hverdagen og min elsker. Du e så unik, så perfekt og så god som æ aldri trudde et menneske kunne være. Med ditt fine smil og dine gode ord kan du får mæ til å fly. Du e verdens beste pappa og stepappa, og guttan kunne virkelig ikke fått et bedre forbilde! Du e våres klippe i hverdagen, der du står stødig selv når det blåse som verst.

Æ elske dæ ufattelig mye, og æ hadde aldri trudd at æ kunne finne den kjærligheten æ føle for dæ. Du gjør livet mitt til en dans på rose, selv når stormen rase og æ føle verden går imot mæ. Om æ ikke hadde møtt dæ, ville æ enda vært sikker på at alle kjærlighetshistorier va oppspinn og fantasi, men du beviste at æ kunne bli helt lykkelig og trygg lamme et annet menneske!

Hverdagen ville vært uten lys om det ikke va før dæ, og æ håpe du tenke det samme om mæ.

Du e min store kjærlighet og det menneske æ ønske å dele resten av livet med. Du gir mæ lykke, latter og gode følelsa.

Mamma, her må du slutte å lese!

Du e den elskern æ alltid har lengta etter, den perfekte sengekamerat! Eller som sangen sir: «Æ syns at du e kul, æ lika dæ, du intelligent og alikavæl har du funne ut at du vil ligg med mæ! Det e det som e så digg med dæ! Hjem til mæ eller hjem til dæ det hakke nåkka å si!»

Takk for at du e min, og takk for at du valgte mæ! Æ håpe dagen din blir like fantastisk som dæ! Med kake og pakka som du egentlig ikke like, og den lille familien din <3<3

 Stor suss og klem fra den lille halvfeite bondekjæringa di! <3<3<3 (Intern spøk, så ikke bli fornærmet! Jeg har ingen problemer med folk som er større enn meg eller bor på landet!)

 


(Romantikk i sommerferien, før han prøvde å kaste meg i vannet!)


 

Facebooksiden min finner du HER!

 

#mammablogg #bursdag #kjærlighet #romantikk #følelser #kjærest #typen #bursdagshilsen #rosablogg

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg