Dagens antrekk, teddybjørnjakter!

 Jeg tenkte det var på høy tid med et aldri så lite outfit innlegg, der jeg viser frem de nydelige klærne mine som er nøye valgt ut. Ingen tinger overlatt til tilfeldigheten, og jeg må virkelig si meg fornøyd. Klærne faller inn i kategorien «småsliten mamma» eller «teddybjørnjakter», der den første stilen er en jeg kjører ganske ofte. Jeg må jo si at jeg er litt redd for negativ oppmerksomhet ettersom jakken åpenbart er laget av en kosebamse. Men hva gjør man ikke for utseendes skyld?  

Buksen er av typen ufattelig behagelig, og kan brukes til de meste. Den passer perfekt til sofasliting og har godt innarbeidet hengeknær og slapprumpe.

 

Jakken er laget av det beste teddystoff du kan finne, og den varmer like mye som en varm og god bjørneklem, eller noe sånt. God å ha på er den i alle fall, for når den er på er det merkelig nok lettere å få klem fra ungene! Vanligvis hyler de bare å springer bort når moren kommer å krever litt oppmerksomhet! 

Som du ser har jeg lagt mye tid i poseringen! Skjerfet brukte jeg lang tid på å finne frem, faktisk 19sekunder siden det hang bak en jakke. Og fargekombinasjon passet godt med jakken. 

 

Ullsokkene er av den gode gamle typen, strikket og tovet. Disse er kun til helgebruk, når jeg skal pynte meg litt ekstra. (Og fordi det er et hull under, som jeg ikke orker å stoppe!) 

 

Skoene, eller tøflene om du vil er ekte Balsfjord boots, og kan brukes til ethvert antrekk med sin lekre utbrukte stil. Nesten litt retro om jeg må si det selv. De varmer ikke så mye, men læstan fikse den saken. 

 

Vottene er gode og tykke, og ikke minst spesialdesignet. Ikke alle kan går rundt å si de eier et eksemplar av disse tøffe vottene. Det går ikke engang å sette pris på dem, så unike er de. (At de er laget av meg selv er kanskje den største grunnen til at ingen har maken…) 

Spaden er en selvfølge for å pynte opp antrekket, siden jeg ikke fant noen vesker i samme slengen som jeg gikk ut døren. Men når jeg ser resultatet av bilde, så passet den kanskje bedre inn. Litt prøving og feiling i moteverden er jo vanlig, bare ikke for meg. 

 

Facebooksiden min finner du HER!

 

#mote #outfit #antrekk #mammablogg #vinterbilde #boots #humor #bakfasaden

5 kommentarer

Siste innlegg