Bilder fra facebook.

Siden jeg ikke er hyggelig å ha med å gjøre i dag heller, skal jeg skrive så lite som mulig og heller legge ut noen bilder jeg har funnet på facebook.  

 

 

En situasjon vi helt klart kan kjenne oss igjen i! 

 

Et bilde sier mer en tusen ord, ingen tvil om at dette bilde kunne vært oss. 

 

Grunnen til at jeg bare legger ut bilder i dag! 

 

Et kjent problem på jobben! Hvor mange ganger har jeg ikke trippet rundt skriveren med et øye på klokken, klar for å kaste meg ut døren. 

 

Linda, det her kunne vært oss en lørdagskveld! 

 

Tenk hvor forundret du ville blitt om du oppdaget de der under en fisketur! 


 

Kjenner panikken tar meg!

 

Følte meg plutselig veldig skyldig, i alle fall når jeg tenker tilbake på tennårene! 

 

“Jævla morgenfuggel!”


 

Hæ? Er det ikke slik man trener liksom? 

 

Kjenner pulsen stiger bare av å se på bildet! 

 

Mistenker at det ikke egentlig er sjokoladepålegg som er problemet..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg