Til “nissemor og julenissen”!

 

Det er ikke ofte jeg får tårer i øyekroken, men nå sitter jeg her med en klump i halsen og ser på pakken som kom i postkassen i går. En helt egen julepakke, bare til meg! 


Tenk at noen har tatt seg tid i juleforberedelsene, og lage en liten pakke til meg. Det er så rørende at jeg nesten ikke har ord, og jeg er så utrolig takknemelig for denne gode omtanken som noen har tildelt meg. 

 

Når jeg gir gaver er det fordi jeg ønsker det, ikke fordi jeg føler plikt eller fordi jeg krever noe tilbake. En gave skal være en oppmerksomhet til noen som fortjener det, eller en oppmuntring til noen som trenger litt omtanke. Så når noen gir meg en gave betyr det så utrolig mye for meg, for det er en god og vakker ting å gjøre for andre. 

 

Så tusen, tusen takk «til julenissen og nissemor» som har gjort dette for meg. Det betyr så veldig mye mer enn jeg kan sette ord på, og jeg gleder meg virkelig til jeg kan åpne gaven og se hva som er inne i den. Stor, stor juleklem fra meg <3 

 

 

Så med dette sier jeg god jul til alle sammen, og ønsker alle noen fine juledager. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg