Kjære julenissen, her er ønskelisten min!

Det gikk plustelig opp for meg at julaften nærmer seg med stormskritt, og jeg skal derfor reposte ønskelisten min som jeg la ut på bloggen for en god stund siden, sån i tilfelle du ikke har fått det med deg. Og siden det er blitt litt lite gaver til mor under treet de siste årene, hadde jeg blitt veldig glad om julenissen kom med en ekstra 😀 

 

Kjære julenisse, jeg vet at du finnes og at det kanskje er litt tidlig å sende inn mine ønsker. Men siden jeg ikke har adressen din, velger jeg å publisere det her på bloggen min i håp om at du snubler over den når du er på sommerferie de 364 dagene i året du ikke jobber som julenisse. 

 

  1. Jeg ønsker meg en hushjelp, som er like nøye som meg når hun vasker, bretter klær og rydder. Hun bør også tenke ganske likt som meg, så jeg vet hvor jeg finner tingene mine når de er ryddet bort. Om hun har magiske egenskaper gjør det ingen ting, det kan jeg leve med. 
  2. Jeg ønsker meg en kokk, helst en person som elsker å lage mat og som er ekstremt dyktig. Denne person bør kunne jobbe på et ekstremt lite kjøkken, og tåle litt rot rundt seg. Såfremst jeg ikke får hushjelpen først. 
  3. Jeg ønsker meg en uke på luksusspa, der jeg får søvn, nydlige behandlinger og ro. Om det ikke er i norge gjør det ingen ting, jeg se mellom fingrene på litt lenger reisevei. 
  4. Jeg ønsker meg en helt ny garderobe, med klær tilpasset min figur og minst 30par nye sko til alle anledninger. Og jeg er ikke kresen, så om det ikke bare er merkeklær gjør det ingen ting. 
  5. Jeg ønsker meg hus, helst et helt nytt et med god plass. Om det ikke er svømmebaseng ute gjør det ingen ting, det er stort sett for kaldt i nord-norge til at vi kan bade ute. Et inne holder i massevis. 
  6. Jeg ønsker meg fast frisørtime minst fire ganger i året, slik at jeg får en mulighet til å se bra ut på håret. Og fri tilgang til div hårprodukter jeg bruker. Jeg skal ikek være vanskelig, så du kan selv velge hvordan salong du ordner dette på. 
  7. Jeg ønsker meg mye møbler, spesielt seg og sofa siden de jeg har er på grensen til å falle sammen. Sengen er spesielt viktig siden vi får så lite søvn, og da burde vi ligge godt de få timene vi får. Sofaen før helst være barnevennlig, men ellers har jeg ikke store krav til den. 

 

Jeg tror dette var alt, men om jeg skulle komme på noen flere ønsker publiserer jeg dem her, så du bør helt sikkert sjekke bloggen min regelmessig, spesielt i ukene før julaften. 

 

Ha en super dag julenissen, jeg gleder meg til jul! (Selv om vi bare er i april…)

 

Det er noen endringer på listen, jeg ønsker meg ikke ny sofa, for det har jeg ordnet selv. Jeg ble litt for lei av å ønske og den gamle ramlet sammen, så jeg kunne ikke vente helt til jul. Seng har vi også kjøt ny, men vi oppdaget fort at det ikke er plass til alle i den, så vi kan godt få en ekstra som vi kan ha på rommet til ungene, så kan de bare overta vår! Ellers kan jeg legge til at jeg hadde blitt veldig glad for nye hjemmestrikka votter, og ullsokker! (Det går helt greit om nissemor fikser den biten altså, jeg er ikke kravstor!) 

 


(Dette bilde får holde, siden jeg aldri har klart å være våken når du var innom på natten å la igjen pakker!)

 

Ps. Ikke gi en hest til guttungen, jeg har overhode ingen peiling på hvordan jeg passer en sån, og vi har heller ikke plass. Jeg vet at han ønsker seg det, men tenker at det er mer realistisk med et ekte monster! 

4 kommentarer
    1. Skriv din kommentar her…Du er god å skrive. For en artig ønskeliste. Denne gangen har tastende gått litt fort, for her var det noen skrivefeil. Kremt, burde kanskje ikke påpeke det, men så har du jo anledning å rette dem hvis du vil..Apropo nissemor, så har jeg give away på min blogg. Kanskje du vinner heimstrikka votter eller sokker? Må bare se innom bloggen min å legge inn kommentar. Hvem som vet, kanskje jeg trekker deg om du er heldig…

    2. Søte du 🙂 håpar at du får alt dette som du ønskar deg. Verkar som du hadde fortjent det 🙂 slik du står på.. Ønskar deg ei rolig og fredelig førjulstid.. Sender masse god energi!!

    3. Navn: Tenker jeg skylder på lite søvn og ikke bare sløvskap 😉 Men etter en gjennomlesing skal jeg si meg helt enig i at det kanskje var litt mange feilplaseringer av bokstavene, og når jeg en dag gidder skal jeg rette på dem. Men takk for rettelsen 🙂 Åhh, men får jo ikke opp bloggen din :S Så skriv gjerne adressen så skal jeg gå inn, for sjangsen til å vinne noe hjemmestrikket vil jeg ikke la gå fra meg. (Spesielt siden jeg strikker selv og vet hvor mye arbeid som ligger bak!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg