Tegna bilder av min lille familie!

Jeg bruker ikke å legge ut bilder av guttene mine på bloggen der du kan se hvem der er, men velger å gjøre et unntak i dag. Vi har fått tegnet bilder av guttene, og resultatet er så vakkert og levende at jeg må dele det med dere. 

 

Den fantastisk dyktige kunstneren er Rolf Klaudiusen, og jeg må virkelig gi han ros for de fantastisk nydlige bildene. De er så levende og ekte, og ikke minst naturlige. Tenk at noen kan skape noe så vakkert. Jeg blir helt rørt når jeg ser på bildene og hvor like de er virkeligheten. 

 

Rolf er selvlært når det kommer til tegningen om jeg ikke husker helt feil, og jeg vil anbefale alle som har instagram å se på de andre bildene han har lagt ut der. @rolfklaudius

 

 

Meg og min bedre halvdel i bryllup for noen år siden, det er tegneren selv som tok dette bilde av oss. Og han klarer virkelig å fange stemningen vår på tegningen. 

 


 

Ikke så alt for ofte jeg smiler med hele meg, men det hender altså! 

 

Minstemann i familien, og et av de bildene vi har veldig gode minner fra. Bilde stemmer utrolig godt med hvordan han så ut som baby, og det er nesten magisk hvor nøyaktig Rolf har klart å tegne han. Minstemann er den omsorgsfulle i familien som alltid har en klem å dele ut, men også en humoristisk liten tass som stadig finner på noe lurt å underholde oss med. 


 

Også eldstemann, den fine rampungen min som alltid underholder oss med den livlige nysjærigheten og alle de gode gullkornene han kommer med. Han passer alltid på lillebror og er en perfekt storebror som både kan krangle og være god med broren sin. Også dette bildet er som å se han på ekte, og han gav også beskjed selv om at dette bilde får du lov å legge på bloggen din mamma, for det va veldig bra tegna! (Og pappaen ga meg sin tilatelse, om noen skulle lure på det!) 

 

Så tusen tusen takk Rolf for bildene, de er virkelig verdifulle og jeg ser fram til at de skal pynte stuen min i mange år! 

4 kommentarer
    1. Imponerende, virkelig!
      Jeg har alltid vært fascinert av rettstegnere og gatetegnere. En tegning gir mye mer enn et fotografi, det er egentlig rart med tanke på at fotografiet gjengir virkeligheten mer presist. Jeg lurer på hva det er som gjør at noe mer kommer frem på tegning enn på foto?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg