Årets kuleste julegaver til meg selv. (Sponset)

Sponset innlegg!

Det måtte jo komme den dagen jeg fikk en sponsorforespørsel om et produkt jeg faktisk kunne tenke meg, og som jeg gladelig skal skatte noen kroner for! 

Har funnet årets tøffeste julegaver til meg selv! For det er jo ikke til å stikke under en stol eller juletreet, at det er betraktelig mindre pakker til meg nå, enn det var for noen år siden. Jeg har kommet inn i de voksnes rekker og må vel bare innse at det blir veldig lite julegaver på meg fremover, dessverre! 

Så etter ganske mange runder gjennom nettsiden www.CoolStuff.no klarte jeg endelig å velge disse utrolig tøffe produktene. Begge er høyst nødvendige for meg, i alle fall den sjokoladefotenen. Kan helt sikkert ikke overleve uten. Og et fansy kamerastativ som kan festes overalt er vikelig en nødvendighet i hverdagen, tror jeg!

 

Jeg må bare innrømme at jeg virkelig falt for denne duppedingsen, den kommer til å passe perfekt inn i hjemmet vår! Det er nesten så jeg må klistre på noen hjerter under bildet, bare fordi jeg synes den ser så ufattelig søt ut. Satser på at kamera mitt blir bestevenn med den! 

Og dette må jo være drømmen for alle som elsker sjokolade, jeg fikk i alle fall frysninger på ryggen av glede når jeg så den. Tenker at dette kan bli en fin tradisjon på julaften når vi koser oss etter middagen, eller når ungene har bursdag, eller når mamma har lyst å kose seg litt ekstra en lørdags ettermiddag. 

Så om du er ute etter smarte julegaver til en veldig grei penge vil jeg anbefale deg å ta turen innom www.CoolStuff.no.  En perfekt nettside for alle dem som ikke liker å drasse med seg to barn på julegaveshopping en lørdags formiddag noen uker før jul. (Vi prøvde det i helgen, og det er bare flaks som gjorde at vi overlevde ekstrem sport turen som det er å ha med barn på handling i butikker mer varer som kan knuses!) 

6 kommentarer
    1. Sjokoladefontene er faktisk undervurdert.. Vi har miniversjon; skål med telys under, legg sjokoladebitar oppi som smeltar kjempe raskt.. Ønske oss fleire til jul slik at to og to gjestar kan dele sjokolade-dyppe-fat.. Ein modell som finns hos MENU, faktisk. Litt dyr, men kjempe herlig dessert når ein har gjestar 🙂 og julafta ? Fantastisk forslag til sjokolade-kos 🙂

    2. karenmarenmette: Ja, tipper at den blir min nye favoritt og at julaften får seg en ny tradisjon i år 😉 Ikke var de så dyre heller i motsetning til de andre jeg har sett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg