Leker kjendis i dag, klistret utover 2sider i VG!

Wææææ, er klistret ut over to sider i VG i dag! Derfor gjør jeg et unntak og legger ut bilder av den ene av guttene mine, siden bildene er i avisen. 

 Ellers har det vært en rimelig hektisk dag, som resulterte i en ekstrem hodepine. Jeg tenkte som så at jeg skulle legge sove en times tid på sofaen etter jobb og behandling, men for hver gang jeg sovnet var det en liten ramp som bestemte seg for at mamma ikke skulle sove. Å når det ikke var guttungene som brukte meg som hoppeslott så var det min bedre halvdel som hadde noe å formidle. Det hele endte med at mor i huset eksploderte, litt i alle fall. Og jeg tenkte at NÅ skal jeg få litt søvn, men så ringte mamma. Hun lurte veldig på om jeg hadde fått med meg at jeg var i VG sammen med smårampen. Jeg hadde tydeligvis glemt å formidle det videre til mine foreldre, så det var en veldig forundret pappa som leste avisen og fant datteren og barnebarnet der. (Har jeg nevt at jeg er en smule distre til tider?!!) 

 

Så jeg ga opp hele prosjekt soving, og får heller gjøre et forsøk på å ramle i seng tidlig i dag. (Og krysse fingrene for en lang natt med søvn!) 

 

PS. Om du skulle ha noe ønske om å lese om oss, finner du det på VG+ 

 


(Det føles litt rart å finne seg selv i VG, men heldigvis hadde jeg klart å svare på en voksen og gjennomtenkt måte, så jeg høres ikke ut som den surremammaen jeg til tider er! OG det beste av alt må jo være at leiligheten så ganske så strøken ut i bakgrunnen, noe som kanskje er litt langt unna sannheten…) 

4 kommentarer
    1. Så deg i avisa og kjente deg igjen med en gang. Fint bilde og artikkel. Mine barn har også mobiler og har hatt en stund. Veldig greit når de er steder uten meg 🙂

    2. telencephalon: Ja det var litt spesielt å få mail fra en journalist som hadde lest bloggen min 😉 Og når intervjuet ble bra kan jeg klare litt oppmerksomhet 😉

    3. Tina: Så gøy 🙂 Takk skal du, føler at jeg ble fremstilt som den jeg er. Synes også det er veldig greit å ha telefon, samfunnet har endret seg og det er ikke alltid noen hjemme. Så da har barnet mulighet få nå oss. Men har strenge regler for bruk, for den skal ikke være en leke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg