Noen ord på slutten av dagen.

Etter en hektisk dag på jobb og bursdagsfeiring av den største prinsen min var jeg litt småsliten, eller faktisk utslitt om jeg skal være ærlig. Så jeg snublet over ende i sofaen og sovnet, og jeg tror de fleste vet at det ikke er så lurt å ta seg en tre timers rett før leggetid. Men når sant skal sies trengte jeg noen ekstra timer med søvn, og ikke tror jeg at nattesøvn min blir frarøvet heller. 

 

Den lille kløen i halsen taler heller ikke til min fordel, men satser på at det skyldes lite søvn og ikke ubudene gjester. 

 

Siden det blir en lang uke for meg, blir det lite tid til skriving. Men skal prøve å legge ut noen innlegg når jeg plutselig finner noen minutter med ledig tid. Kan jo alltids låse do-døren og ha med meg dataen når jeg sitter der. (Så kan det vel diskuteres hvor hygienisk riktig det er…) 

 

Lite tid er også grunnen til at jeg ikke er spesielt snar å svare på kommentarer, men skal prøve å svare alle etter hvert. Men satser på at hverdagen blir litt roligere etter hvert, både på jobb og hjemme. Kulden gjør sitt til at minstemann sover dårlig, og vi merker at vinteren er på vei. Han er mer urolig enn før, i tilegg til at han er inne i en fase der han skal finne sin egen vei. Noen vil kanskje kalle det trass, men i mine øyne blir det feil å si at en treåring trasser. Hadde passet bedre med selvstendighetsalderen. 

 

Nå skal jeg nyte et glass cola, og grue meg til tannlegetimen om 14dager der jeg må bøte for mine synder. 

4 kommentarer
    1. Hei!!!!! Jeg må bare si at denne siden er til sykt stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de viktigste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg