I kveld trekkes vinneren!

Yes, da har jeg kommet til 300liker på facebooksiden til steinihavet, og som lovet skal jeg trekke ut en vinner av et nydelig smykke. Smykket har jeg laget selv, og brukt mange timer på en vinternatt. Nå skal de få en eier, og jeg håper at den som får det blir fornøyd. 

Siden jeg ikke får gjort dette før i kveld, er det fortsatt mulig å trykke liker på siden resten av dagen. (Og det er helt klart ingen baktanker med at jeg vil få flest mulig likes der, helt sant 😛 ) 

Jeg blir å se hvor mange som liker siden, så finner jeg en nettside som velger ut et nummer og publiserer jeg det på facebooksiden. (Håper virkelig at det finnes slike sider med den muligheten, ellers må jeg finne ut noe annet lurt for at det skal bli rettferdig.) 

Til slutt vil jeg bare skryte litt av min plassering på topplisten over norske blogger i dag 😀 Jeg digger å se at så mange leser det jeg skriver, men jeg liker enda bedre å få alle de gode tilbakemeldingene. Så tusen takk til alle dere som liker og deler bloggen min, uten dere ville det vært litt mindre inspirerende å skrive. Disse tilbakemeldingene gjør også at jeg prøver å få tid til å skrive, selv på dager der hverdagen er en katastrofe med stress og små verdenskriger uten sidestykke. 

Og igjen, tusen takk til alle som har delt facebooksiden min og bloggen. 

(PS. Når jeg når 600 likes på facebook blir det en ny gave, noe strikket/heklet av meg selv til en heldig vinner. Kom gjerne med innspill om du synes noe er en ekstra fin gave. For å se mer av mitt arbeid kan du sjekke ut hobbybloggen http://minegenlaga.blogspot.no/.

#konkurranse 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg