Da har vi luftet svigermor.

Det hender at NordNorge viser seg fra sin beste side, og i dag var en slik dag. Så det passet veldig bra at vi skulle lufte svigermor litt. (Og forstå meg rett, hun er hverken en hund eller har problemer med å lufte seg selv!) Svigermor er en fantastisk dame, og jeg er like fornøyd med henne som med min bedre halvdel, så du kan vel gjerne si at jeg har gjort et godt kupp da jeg fanget han! Turen skulle gå til hjemplassen til faren til min bedre halvdel, og på veien plukket vi opp svigerbrodern som også var så heldig å få være sammen med oss. (Og det til tross for at han kan være litt urolig i bil på lange turer, men jeg tenkte at da ble det bare lettere med tanke på savnet etter mine egene gutter som  er bortreist!) Må kanskje si at han er en voksen mann som også kan passe på seg selv, sån i tilfelle noen skulle misforstå min småironiske skrivemåte. 

 

Så her kommer masse bilder fra dagen, og litt forklaringer under dem. (Og et par andre som jeg fikk lyst å vise frem!)


En nydelig sommernatt hjemme i Tromsø, bildet er tatt på Kvaløya. 

Er veldig glad i bilder, og det gir meg mye å ha muligheten til å oppleve naturen slik. 

Underveis på turen i dag oppdaget vi et fly som kastet ut noen personer, ettersom svigerbror ble helt vil i baksete. Så jeg måtte på tro og ære love å ta bilder av dem, for dette var veldig gøy! (Også en god mulighet til å ta frem kamera, som jeg aldri sier nei til!)

Vi var en tur innom kirkegården for å gjøre ære på svigerfamiliens slekt som ligger der. Fant dette enslige korset og syntes det fortjente en plass i bildene mine. 

Fantastiske farger, Andørja er en nydelig plass både på solværsdager og de andre litt mer grå. 

Vi prøvde kirketrappa for å se om vi passet der, ettersom vi har et ønske om å bli gift i fremtiden. Men foreløpig ligger bryllupet på is, siden ikke alt gikk som det skulle for 3år siden, men hvem bryr seg når vi fikk en så fantastisk liten gutt som vi har?! Så nå har vi to fantastiske gutter som etter hvert vil få oppleve den store dagen sammen med oss, og forhåpentligvis huske den når de blir større. 

Prøvde også å dra han med meg inn, sån at vi bare fikk hele greia unnagjort. Desverre var døren låst, og vi måtte forbli ugiift! Flaks at vi er like lykkelig med hverandre uansett! 

Brødrene på tur og det eneste bilde av dem sammen som tåler å legges ut i offentlighet. Av og til virker det som at de blir 3år når moren kommer i nærheten, må være en så guttegreie jeg aldri vil forstå!

Havet utenfor Andørja, fantastisk utsikt. 

Ikke plassen for dem som har høydeskrekk, og jeg kan love deg at bilde ikke viser hvor bratt det egentlig var. 

En litt småskeptisk meg som sto på kanten av stupet, heldigvis bokstavelig og ikke på noe annet vis. Utrolig nydelig natur, så kunne sikkert vært der i mange timer å tatt bilder om det ikke hadde vært for guttene som var med. 

Langt der nede slo havet inn mot land, og som du kanskje skjønner er jeg veldig glad i havet. Det gir meg ro, og det er også litt av grunnen til navnet på bloggen min. 

Lyngblomster, som lukter fantastisk. Minner meg om sommeren når jeg var lita jente med musefletter, nakene føtter og blåflekker på knærne, nesten helt som i dag når jeg tenker meg om. 

Vi møtte også denne tøffe typen på tur, en sjarmerende kar som kanskje var litt stiv i kroppen.  Kunne helt klart tenkt meg en slik en i hagen, kanskje den ville skremt bort dyrene til julenissen som hele tiden prøver å spise de 2-3blomstene som klarer å krangle seg plass mellom alt ugresset i hagen! 
Håper dere alle har hatt en super dag, og jeg må igjen si at jeg er utrolig glad for alle som kommer med fine meldinger til oss, det varmer og gjør det virkelig verd å kjempe videre i en slitsom hverdag. Så tusen, tusen takk 🙂 
8 kommentarer
    1. Skriv din kommentar her…Fantastisk flotte blder! En utrolig vakker natur. Jeg har dessverre aldri vært i Nord-Norge. Men ser at jeg burde tatt en tur;)

    2. Deilig med sommervær i nord.. det er noe spesielt med fargene og lyset..har selv bodd 2 år i tromsø så jeg husker det igjen 🙂
      Du tar fantastisk flotte bilder

    3. 4 barns mamma: Ja vi hadde det kjempefint, nydelig vær og godt selskap 🙂 Og jeg er veldig fornøyd med svigermor ja 😀 kunne ikke funnet enn bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg