Bilder fra Seskarö i Sverige.

Fikk tid til litt bilder i ferien, og den siste campingplassen vi var på ligger i et område med fantastisk natur. Desverre var det dårlig vær denne dagen, men noen bilder fikk jeg. 

 

Mange vann på vei mot campingen, og mye mygg…

Stakkars familien min som måtte vente i bilen når jeg tok hundrevis av bilder, men i det minste ble ikke de spist av mygg. 

En hai i vannet, med en søt liten fuggel på. 

Mye strand her, så er det sol og varmt er det den perfekte plassen å bade på. 

Nydlige farger, som bytter hele tiden. Rett og slett vakkert.

Helt vindstille, så du kan uten tvil speile deg i vannet. 

Og mye fisk i vannet, og mygg på toppen. (Nevnte jeg mygg??!) 

Kunne godt tenkt meg å fisket her, men desverre hadde jeg ikke med meg det som trengtes. 

Bruen over til øyen campingplassen ligger på. Selve plassen der campingen er heter Tromsöviken. (Fikk litt hjemlengsel når jeg leste det, ettersom jeg bor i Tromsø.) 

Mange fine motiver å ta bilde av, kunne godt laget noen småtroll som satt under roten. 

Det jeg forbinder med ekte badstu, tømmervegger og platt utenfor. 

En liten maurtue med tusenvis av små udyr. 

Redningsbøyle er kjekt å ha på stranden, selv om vi ikke fikk bruk for den. 

Stranden som ligger på campingen, helt klart en perfekt badeplass når været viser seg fra sin beste side. 

Havet, ser nesten ut som et maleri med alle de ulike fargene.

Og et bilde av meg, sån helt uten sminke og litt småtrøtt etter for lite søvn og mange mil i bil. 

Skal helt klart stoppe her neste år også, en flott plass å være. Skal skrive en vurdering og legge ut av campingen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg