Vurdering av vaskerom.

Så var det på tide å teste ut campingplassen sitt vaskerom. Og siden jeg regner med du vil høre alt om det skal du få en flott omvisning hos meg. Alltid like spennende hva som møter deg…

Det var en vaskemaskin der, heldigvis. Hadde vært litt småkjipt å betale 100kr for to timer med håndvask! Den krevde at jeg hadde med eget vaskepulver, som jeg selvfølgelig ikke var lur nok å ta med på ferie…

Den oppga tid for hvor lenge den skulle vaske, men det siste minutte var faktisk ganske langt! Ganske nøyqktig 16min om du skulle lure, så det kan være greit å beregne god tid.

Om du kan lese svensk kan du følge instruksjon som henger på veggen, så unngår du dumme situasjoner som kokt ull osv.

Tørketrommel var også et innslag, veldig praktisk med tanke på den ikke eksisterende tørkeplassen jeg har i vogna. Og den gjorde jobben sin veldig bra!

Om du skulle være så lite praktisk anlagt at du må vaske noe for hånd finnes det en vask til det også. Men du må sikkert bruke litt tid på å få den så ren at den kan brukes til dette.

De har også skjønt at det mest er barnefamilier som vasker klær, og at det havner flere kilo sand på gulvet når vi tømmer lommer og brettekanter. Godt gjort, for dette er ikke en selvfølge!

Og om du er av typen som gidder å stryke klær har du muligheten til det også, såfremst du har med deg strykejern.

Det var også en låst dør der. Lurer veldig på hva som er innenfor den!

Men alt i alt må jeg si meg fornøyd med vaskerommet, jeg har opplevd plasser der jeg like greit kunne vasket klærne i do!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg