Sabotasje av toalettbesøk!

Siden jeg desverre er hardt angrepet av panikk med tanke på alt som skal gjøres i dagene frem mot ferien, har min kreative skriveside gjemt seg.

(Muligens under sengen, det er kun der det ikke er fylt opp med klær!)

 

Men kan jo fortelle litt om dagens dobesøk, som jeg trodde skulle bli veldig fint ettersom begge ungene var borte. Så jeg ramlet ned på do og ante fred og ingen fare, helt til jeg skulle finne frem dopapiert!? 

 

Mine søte små hadde klart å sabotere mammas dobesøk med å flytte toalettrullholderen til andre siden av bade.

 


 

Og nøyaktig slik følte jeg meg da! 

 

Ha en strålende kveld 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg