Noen nye naturbilder, denne gangen fra malangen.

Vi hadde sommer noen uker, men det ser ut til at den er på vei å fordufte. Men uvær er ikke så dumt å ta bilder av det heller.

Bilde tatt fra huset, skulle gjerne vært en plass jeg kom unna strømledninger. Men var redd for at regne skulle ta meg, så holdt meg på trygg avstand fra huset. 

Som regel kommer alltid regnet først til tromsdalen, så igjen kan vi si at vi bort på rettsiden av Tromsøya. 😀

Bilde av Tromsø tatt fra malangssiden en vakker sommerdag i juni. Legg merke til sola på fjellene i bakgrunnen. 

Tror jeg skal bruke litt penger på ny linse etter hvert, hadde ikke vært så dumt å fange motiver som er langt borte. 

Et stykke videre på turen måtte jeg ta noen flere bilder. Noen ganger viser naturen seg fra sin beste side. 

Gammelt naust, like fint å ta bilde av hver gang. Spesielt med den mektige naturen i bakgrunnen. 

Og igjen kommer uværet, så det er bare å hoppe i bilen å kjøre vår vei.

(Blir ikke så alt for mange bilder når vi har ro litt utålmodige unger i bilen som vll kommer fortest mulig frem…De ser ikke helt vitsen med at mammaen skal hoppe ut av bilen å ta bilder hele tiden…) 

7 kommentarer

Siste innlegg