Avlastningshelg betyr egentid med kamera!

Jeg er glad i å ta bilder, det gir meg ro og glede. Så når vi har avlastningshelg hender det ofte at jeg bruker mye tid med kamera. Fredagsnatta var det varmt, faktisk så varmt at vi ikke trengte jakke og votter! Og siden vi bor i nord har vi midnattsol, som gir et helt unikt lys når jeg tar bilder. Turen gikk til Grøtfjorden på kvaløya, og jeg tok med meg mitt kjære søskenbarn som trengte en luftetur etter noen lange dager med hodepine. (Også derfor vi dro på natta så vi skulle være helt sikkert at hun var bra!) 

Det er fasinerende å se alle plassene små trær klarer å klore seg fast, og med tanke på uværet vi ofte får er det helt utrolig at de klarer å vokse opp. 

Bilder tatt på stranden, synes det er så beroligende å se naturen endre seg minutt for minutt.

Lyset er fantastisk på natten, og jeg er glad for at kamera klarer å fange opp dette! 

Mitt kjære søskenbarn tar også bilder.

Jeg måtte prøve vannet, og til at vi bare er kommet til 1juni var det ikke spesielt kaldt. Vanligvis gjør det vondt det er så kaldt, nå var det “bare” kaldt! 

Kjørte videre utover fjorden, og kom til en av mine favorittplasser. Fjellene er så store og kontrastene skarpe. Desverre ble det bare noen få bilder siden jeg gikk fri for strøm, mulig jeg må kjøpe meg et ekstra batteri så jeg unngår slikt. 

Superfornøyd med nykamera, og merker at vi bynner å bli bedre kjent. Skal legge ut flere bilder fra lørdagen senere i dag, for det har vært med meg hele helgen 🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg