En god natt med søvn.

Når du våkner av fuglekvitter ønsker du gjerne at det faktisk skal være ekte småfugler som lager lyden, og ikke noen falske som svirrer rundt hode ditt.

Lillemann var litt dramatisk når han skulle vekke meg, og fant ut at å skalle litt var veldig effektivt. Men desverre gjorde det vondt, og jeg måtte trøste lillerampen.

Når jeg fikk bort dobbelsynet konstanterte jeg at klokken var 0730! Helt utrolig, kan ikke huske sist vi fikk sove så lenge. Natten har også vært godt, og for første gang denne vinteren har guttungen sovet 7timer i strekk. Det var varmt i går og vi vet av erfaring at det blir en god natt da. Og jeg blir så glad når jeg ser den fornøyde lille gutten, og gleder meg til sommeren når vi skal på ferie. Vi håper på mange varme dager slik at skatten vår skal få en liten pause fra smertene.

Jeg håper at dagen i dag skal bli like varm som i går, så minstemann skal få enda en god dag. Det er så godt å se at han har det bra, høre den hjertlige barnelatteren og se den ekte gleden over alle de små tingene som hender i hverdagen.

For meg er lykke å se guttene mine, de fantastiske barna jeg har vært så heldig å få. Og ingen sykdom kan endre på de faktum at barna mine er helt perfekte. Og selv om hverdagen vår er krevende vil jeg alltid være like takknemlig for at jeg har guttene mine, for den sterkeste følelsen en mamma kan ha er kjærligheten til sine barn.

Siden jeg skriver så mye om ulike ting kunne det være fint å få noen hint om hva dere ønsker å lese. Vil dere at jeg skal skrive litt om hvordan dagene er til minstemann, både på vondt og godt? Eller mer om hva vi gjør om dagene?

5 kommentarer

Siste innlegg