Dagens outfit, eller hva det nå heter!

Kjære leser, hold deg fast, for i dag poster jeg et meget imponerende innlegg. (Ehm…) Etter mange spørsmål om jeg kunne legge ut “dagens antrekk” har jeg gjort en stor innsats med å overale min bedre halvdel til en aldri så liten fotografering. (Når jeg lovet at jeg ikke skulle mase om husarbeid resten av dagen, gikk han til slutt med på det!) Legg foresten merke til mengden snø som enda er igjen, så om jeg skulle få lyst til å bruke skiene, kan jeg går rundt i egen hage! Jeg kan vel egentlig ikke skryte av de helt store forberedelsene, men jeg har fått forståelse av at disse bildene skal være av dagens bekledning, å da er det jo ikke så farlig?!! (Tror kanskje jeg hadde hatt godt av en tur på solarium og en makeover, men det ser dårlig ut!) 

Dagens bekledning består av en godt brukt joggebukse som er utrolig behagelig, og nøye plukket ut av klesskapet. (Den lå med andre ord øverst!) Genseren er 2dags bruk, og utrolig nok overlevde den dagen i går uten å få noen form for flekker! (Veldig godt gjort når jeg omgåes barn.) Sjalet jeg har surret rundt halsen var stort sett bare tilfeldig, og lå på ganggulvet når jeg tasset ut døren. 

Siden det ikke er direkte sommer i Tromsø, må de tykke og varme ullsokkan være på plass, og de er så store at de enste skoene som passer er “balsfjordbotsan” mine. Men så har jeg jo hørt at høye hæler er et must, så da må jo disse falle i smak…(Ifølge min bedre halvdel så er dette typisk sko som brukes i balsfjorden, og det burde han vite litt om siden han tross alt har sine røtter derfra, blandt annet.) Når du bruker denne typen sko er det ekstremt viktig at du har sokkene/lestene godt trekt over buksen din, evt en bukse som er alt for kort!

Håret er nøye ordnet, og vasket til ære for bildene. (Dere kan i alle fall tro dette, selv om jeg vasket det fordi noen hadde gitt meg en klem med syltetøy på kjøpet og jeg ikke orket bruke hårføner. Jeg har ikke tålmodighet til å stå foran speilet over lenger tid, og siden jeg har fått utdelt hår for to stykker så tar det usannsynlig lang tid å tørke det.)

 Så dette er altså meg på en helt vanlig dag, og mest sannsynlig slik du vil møte meg på min vei.

(Utenom skoene, de er livsfarlige om jeg skal bevege meg over større områder, så har vanligvis på meg joggesko…) 

 

10 kommentarer
    1. Syns du så flott og cool ut jeg (kanskje bruker en ikke si cool lengre?).
      Men den geneseren – har du kjøpt den i Norge? Jeg har en som ser maken ut, men den er kjøpt i Peru……
      Ha en riktig nydelig dag :)))).

    2. baki: Tusen takk 🙂 (Ikke helt sikker, er blitt for gammel til å forstå meg på hvordan ord som er lov å bruke;P) Siden jeg ikke har vært utenfor landet i det siste, er den ganske sikkert kjøpt her. (Men det kan være at jeg har kjøpt den i sverige også, husker rett og slett ikke!) Men den er i alle fall utrolig godt å ha på seg 😀 Ha en nydelig dag du også :D:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg