Navnefest

Lørdag braker det løs med feiring av navnet til lillemor, og jeg har tusen ting som må gjøres de neste dagene.

Som normalt måtte vi få noen utfordringer rett før noe stort skal hende, og to av tre barn ble syke. Mellomste smittet minste, så lillemor har hatt sin første forkjølelse. Heldigvis er hun lett angrepet, og med unntak av noen bøser i nesen er hun i fin form i dag. (Heldigvis, det er noe stressende når en 9uker gammel baby blir syk…) Mellomste er også mye bedre, så han trengte ikke holde seg hjemme i dag.

Heldigvis ordnet jeg en del av pynten før vi fikk basilusker i hus, så det trenger jeg ikke stresse med. Og kakene får jeg hjelp til av bakeflinke! Jeg er ikke noe baker, og det jeg lager ser ikke ut. Der har husmorgenene sviktet! Men det må handles inn både mat, lys, blomster og brus. Så uten arbeid er jeg ikke. Og ikke minst må vi kjøre til nærmeste strand å stjele sand som skal være rundt blomstene!

Egentlig skulle jeg strikke kjole til dukkemor, men tiden strekker ikke til. Men fottøy skal jeg klare å få ferdig, og kanskje noen votter.

Vi gleder oss til lørdag og ser frem til en super dag sammen med venner og familie. Det er godt å ha muligheten til å kunne gjøre ekstra stas på barna, og feire at vi fikk akkurat dem.

Nå må det bare ryddes litt her hjemme, for det blir vel folksomt fremover og jeg kan jo ikke gi inntrykk av at jeg bare roter.

Du finner meg på insta og snap som @steinihavet. Og det samme på facebook!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg