Skitur er byttet ut med sykehusinnleggelse!

Da er tredjemann nede for telling, og da snakker vi helt ute å kjøre. Faktisk så nede for telling at han ble innlagt på sykehuset! Veldig typisk påskeferie med andre ord, for vår del altså. Hvert eneste år er det et eller annet som hender i påsken, og jeg skal være ærlig og trodde at det hold med blodprosenten min som er alt for lav  og at minstemann er forkjølet og har feber som kommer og går. Men min bedre halvdel går av med seieren, og det til gangs. En rolig hverdag er åpenbart ikke noe vi fortjener…

Etter en lang natt med feber og smerter var det bare å hive seg rundt å dra på legevakten med han i formiddag. Der var veien kort opp til akutten og videre til avdelingen. Han er rimelig syk, men er forhåpentligvis godt tatt vare på der han ligger. Og det har vel aldri passet dårligere med sykehusinnleggelse for han enn nå. 


Vel, hvordan jeg skal klare det her har jeg enda ikke funnet ut av, for det er rimelig heftig å skulle ivareta to stykk unger når det svimler for øynene og jeg ikke klarer bevege meg fortere enn sneglefart. De er heldigvis greie gutter, så de klarer å gjøre det meste selv. Heldigvis har jeg god hjelp i min mamma å pappa. 

Så får vi bare håpe at medisin hjelper fort, slik at jeg snart får han hjem. Både for min del og for guttenes del, for selv om han bare vil bli liggende på sofaen så vil det hjelpe på humøret til alle mann. 

Nå skal jeg prøve å finn ut hvor jeg kan hente noen ekstra krefter, tømme en flaske solo og stappe i meg uante mengder kvikk-lunsj, muligens gråte litt og synes aldeles fryktelig synd i mannen, ungene og ikke minst meg selv. 

Måtte vi snart få litt medgang!

Facebooksiden min finner du her. 

5 kommentarer
    1. Nå synes jeg dere har fått mer enn nok motgang. Kos deg med Solo og sjokolade, og så håper jeg han snart blir frisk. 🙂

    2. Huff, ja, nå er det sannelig nok for dere.
      Håper han blir fort bra igjen og kan komme hjem til dere.
      Kos deg så godt du kan. Guttene er store nå og kan hjelpe deg.
      Styrkeklem.

    3. Uffda! Høres ikke greit ut!
      Riktig god bedring i heimen! Måtte det skje fort!
      Styrkeklem herfra også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg