Kjære Solo!

Jeg innser at jeg kanskje klager litt i overkant mye om dagen, så for å rette opp karmaen litt må jeg jo dele ut noen gode ord i øst eller vest. Og siden jeg har overlevd på Solo de siste månedene var det ikke vanskelig å vite hvem som skulle få rosen. Ja eller litt vanskelig var det, for jeg sleit litt med å finne ut hvem jeg skulle sende mail til! Men innholdet i mailen var heldigvis mye lettere å få til! 

Kjære solo! 

Jeg vet at brus ikke skal være det nødvendigste i hverdagen, men de siste 28 ukene har jeg formelig overlevd på den magiske, smaksfulle og gule brusen! Og uten den er jeg redd jeg ville ligget i et hjørne som en inntørket rosin, glemt av alle! 

At brusen må være magisk det er jeg hellig overbevist om, for når absolutt alle andre mat og drikkevarer automatisk ble stoppet av ekstrem svangerskapskvalme fristet solo mer en varme, solfylte strender! (Og det skal godt gjøres, for jeg bor i nord-norge og her snyr det småjævler for tiden!) Ja jeg kunne faktisk drikke litervis uten at det gikk galt, og den gule lille flasken ble min beste venn.  Den var med meg over alt, og jeg hadde litt i alle rom for å være sikker. Og jeg er helt sikker på at det kun er den som har reddet meg fra gjentakende sykehusinnleggelser for å få intravenøs veske. 

Nå ser det ikke ut til at min ekstreme trang til å drikke solo går over med det første, så om salget har økt i nord er det antakeligvis ene og alene fordi jeg drikker så mye av den. Ja jeg til og med drømmer om den på natta! Jeg er jo generelt veldig glad i solo, og har alltid vært det, men i kombinasjon med svangerskaps hormonene mine ar jeg fått ekstremt dilla på trylledrikken. Får jeg ikke dagens dose blir jeg forvandlet til et surt mammamonster som sikler og glefser etter alle som er i nærheten. 

Siden påsken nærmer seg med stormskritt og nasjonaldrikken skal fremheves litt ekstra kjøres det masse konkurranser med tøffe solo-produkter, og du kan trygt si at jeg deltar på absolutt alle! For når jeg alt drikker litervis av brusen hadde det jo vært veldig kult med en solo-lue på hode, solo-genser over den kulerunde magen og ikke minst en solo-veske til å bære solo-flaskene i. Jeg krysser fingrene for vinnerlykke i alle fall og spammer alle nære og kjære om at de også må delta for meg. Kjekt å ha litt innhold i dagene! 

Så tusen takk for et fantastisk produkt som har holdt meg i live de siste 28 ukene. Jeg vil garantert forsette drikkingen, og solo er alltid et obligatorisk produkt når vi skal ut på tur! Jeg har nok ikke ord som beskriver hvor viktig en liten flaske brus kan være når den bare har riktig farge og smak, men uten soloen ville i livet vært litt ekstra vanskelig de siste månedene. 

Med vennlig hilsen en gravid brusavhengig som aldri ville klart seg uten trylledrikken Solo. 

Facebooksiden min finner du her! 

4 kommentarer
    1. Jeg skrev til Solo og spurte om ikke du kunne få noen produkter, men dessverre deler de bare ut via. konkurranser. Men jeg prøvde i alle fall. Jeg synes du fortjener det, etter å ha gitt meg så mang en god latter.
      Hilsen ifra Sørlandet. 🙂

    2. Jeanette: Så veldig snilt av deg! Tusen, tusen takk for omtanken 🙂

      Krysser fingrene for at jeg vinner en av de konkurransene jeg har deltatt på, er redd jeg blir å miste venner på facebook med all delingen min av nettsider og påskeegg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg