Det øyeblikket jeg ble hekta!

Oppfordringen var å dele det øyeblikket jeg virkelig ble hekta på en serie, og den store hendelsen kom for noen dager siden. 

sponset innlegg

Jeg var grusomt trøtt, øynene var like tørre som en ørken, jeg sjanglet av søvnmangelen og mitt høyeste ønske var å bare hvile øyelokket noen få minutter. Om så bare bittelitt. Jeg ramlet ned på sofaen lang som jeg er, og svarte ja på alle spørsmål som blir stilt bare for å slippe å snakke.

Et av dem var om minstemann kunne ta spilletiden sin og i grunnen var det greit nok. Han trenger å hvile litt etter barnehagen og vanligvis sitter han på fanget til en av oss mens vi masserer små føtter og skravler om dagen som har vært, mens den andre lager middag og hjelper eldstemann med lekser. Men denne dagen var jeg altså så trøtt at jeg ikke orket tanke på annet en søvn, og det var akkurat da jeg ble hektet på en ny serie på Netflix, den minstemann så på. Den reddet helt klart dagen, og skal virkelig få lov å gjøre det igjen så jeg får noen etterlengta minutter med søvn når det er helt krise.

Mammas rygg kan være ganske god å sitte på, og når jeg først sover gjør det ingen ting om jeg har et par unger på ryggen. 

Facebooksiden min finner du her! 

#hooked og #netflixstreamteam

2 kommentarer
    1. Anne: Ja, den er virkelig slitsom noen ganger :-S Du har nok rett i at jeg trengte det, ellers hadde jeg sikkert ikke klart å sove med minstemann på ryggen 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg