DinoTrux

Sponset innhold.

Minstemann er pjusk igjen, og da er det kjekt med nettbrett som trøst. Han tok det med seg og tasset inn i sengen sin. Jeg lurte veldig på hva han lo så mye av, og fant ut at Netflix har lagt ut en ny serie. Den falt virkelig i smak, og dinosaurer blandet med kjøretøy var en kombinasjon guttene synes var toppen. Noen dager før hadde vi fått en pakke i posten med et puslespill og en kaps med motiv fra DinoTrux. 

Siden jeg er alt for gammel til å bedømme en en barnefilm/serie, bestemte jeg meg for at guttene kunne komme med anbefalingen av “DinoTrux”.

Minstemann på 5år. 

” Kjempefin, og kjempegøy. Synes den e veldig tullete og jeg ler meg ihjel av den!”

Eldstemann på snart 10år. 

” Synes den er kul og morsom. Alle burde se den fordi den er bra for utviklingen og for å lære å være venner.” 

Så med andre ord anbefaler vi denne serien til alle andre med barn i huset. 

Facebooksiden min finner du her. 

#streamteam #netflix

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg