Til deg min kjære!

 

sponset innlegg

Kjære, er du klar for en romantisk date i kveld?

Nå er det lenge siden sist, og en eller annen luring snakket om at kjærligheten skulle prioriteres selv om vi sover alt for lite og blir forstyrret hvert femte minutt. Men vi kan jo ikke risikerer å få en ripe i det ganske så solide forholdet vår, nå som vi har lært at vi kan få det av feil prioriteringer. Så min innbydelse inneholder en filmkveld, rester etter middagen og en skvett brus uten kullsyre. Vi kan ligge i hver vår ende av sofaen, med fyrstikker som holder øyelokkene oppe og se på den nye sesongen av Orange is the new black! (Som vi til nå har vært alt for trøtte til å se, og med stor sannsynlighet ikke ville fått med oss om det ikke var for mailen med informasjon fra Netflix som tikket inn her om dagen.) 

Vi trenger helt sikkert å tenke på noe annet en liten stund, og da er morsomme serier den perfekte underholdning og avledning. 

Men først skal jeg spore opp et forsvunnet kosedyr, tømme et klesstativ, brette et fjell av underbukser å sokker, vaske en maskin med svarte klær som egentlig skal være grå, finne frem utstyr til morgendagen, trøste minstemann som våknet, betale regninger og lokalisere nesesprayen min. 

Men etter det lover jeg å se minst to episoder sammen med deg. 


 

Facebooksiden min finner du her. 

Ps. For den her fortjener jeg romantisk-poeng! 

#netflix #streamteam #sponset 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg