Så var helgen over.

Ny runde med snørr og feber er kastet over oss, men før minstemann ble syk har vi hatt en strålende helg. Den har i grunnen vært veldig harmonisk, og det er nesten så jeg ikke tror på meg selv når jeg sier det. 

Søndagen har vi brukt til kjedelig husarbeid, sofa-sliting og vafler til kveldsmat. (Dårlig med bilder av eldstemann, han synes ikke det er gøy å tilbringe tid lamme den kjedelige moren, stefaren og syke lillebroren, så han har vært ute stort sett hele dagen.)Lørdag kjørte vi på hyttebesøk til mine foreldre, og gjensynsgleden til minstemann og traktoren hans var stor. 
Eldstemann gledet seg mest til å prøve trampolinen, men først må sikkerheten ivaretas. 
Den ni år gamle fotografen og den fem år gamle sikkerhetssjefen var ikke fornøyde med den ulydige arbeideren som hoppet uten sikkerhetsnett. Jeg fikk passet påskrevet og lovet at jeg aldri skulle gjøre det igjen. 
Nesten klart, og et nytt prøvehopp måtte på plass. Som forøvrig ble det siste, ettersom jeg var redd for å hoppe over nettingen samtidig som tyngdekraften spilte meg et puss. Les: Et par dråper slipper lett ut når du har sluppet ut et par unger, om du ikke er veldig, veldig forsiktig. Ja og dette er garantert en av de kommentarene ungene kommer til å synes er mest flaue på morens blogg, men jeg mistenker at dette er noe svært mange kvinner opplever hver gang de skal more seg med trampolinehopping. Så da kan jeg jo ikke la være å nevne det. 

Minstemann var første mann ut. 
Men først måtte vi redde unna en flue så den ikke ble trampet på. 

Så skulle de hoppe litt i lag, eller eldstemann skulle hoppe og minstemann fikk sitte. Kjempeunderholdning for både liten og stor. 

Her er vi så snille å henger opp fuglekasser, også lager de seg reir på taket?! 

Hvem er dere, og hvor er det blitt av ungene mine?! 

Det eneste som forstyrret harmonien vår var et småfly og litt iskald vind. 

Neste mål for dagen var å male troll.

Vi var alle dypt konsentrerte i fem minutter, og etter det ble jeg sittende igjen alene å male. 

Det ferdige resultatet, som vi alle måtte si oss veldig fornøyde med. 

Facebooksiden min finner du her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg