Popkorn i ører og nese.

“Om dere ikke slutter nå legger jeg meg ned på gulvet å hyler alt jeg makter, mens jeg slår i gulvet.” Mor i huset har åpenbart en kjip mandag, og er på randen av hysteri etter x-antall beskjeder som to stykk gutter glatt har ignorert. Så hun tenker at deres egen metode må fungere, og ikke minst blir humøret alltid  bedre av å hyle litt.  

“Om du gjør det skal jeg putte popkorn i munnen, nesa, ørene og hendene dine, og da kan du ikke hyle mer”, minstemann er snar med å svare og det er nesten så jeg tror at han har spart denne kommentaren og bare ventet på at mor skulle ha en dårlig dag. Og jeg må bare understreke at dette bruker ikke jeg å svare når de kommer med samme trusselen, men neste gang skal det helt klart prøves.  

Jeg fant det tryggest å la være å svare, for jeg har ikke lyst til å få stappet popkorn i ørene og nesen. Men jeg tar hintet og skal lage meg litt med det samme ungene har sovnet, for det hjelper helt sikker på den kjipe mandagen min. 

Facebooksiden min finner du her. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg