Uten kamera, igjen.

Sukk, så var det uoppdragne kameraet mitt levert inn på service igjen, og jeg håper at dette blir den siste gangen. Dette blir den fjerde gangen, og til sammen har jeg vel mistet et år med foto-tid alle gangene skiten skulle sendes frem og tilbake fra ymse plasser. Men denne gangen får jeg forhåpentligvis et nytt, og med litt flaks kan det jo hende at det ikke tar 2-3 måneder. (Påsken er nært forestående, og i tilfelle værgudene skulle være litt medgjørlige ville det vært fint med et bedre kamera en mobiltelefon.) 

Med det samme jeg tasset ut av butikken slo fotomodusen inn, den som gjør at jeg blir småsur om jeg ikke får tatt bilder av alt den spennende som hender foran meg. Og det eneste jeg kan si om den saken er at mobiltelefon ikke oppfyller mine krav til kvalitet. 

Men noen bilder må det jo bli med telefon, for jeg kan jo ikke la være å dokumentere prosjekt drivhus på kjøkkenbenken. Honningmelonplantene skyter i været, og jeg vi er veldig fascinerte over utviklingen. Også hvitløken har satt opp farten, og etter et besøk i vinduskarmen i dag har også de imponert. Jeg blir å legge ut bilder av plantene på instagram for dem som er nysgjerrig på utviklingen, og kanskje på facebooksiden om jeg husker det. (På instagram finner du meg som @steinihavet.)

Ellers har helgen vært brukt på oppsamling av søvn, noe som alltid er litt vanskelig med to veldig aktive gutter som gjerne vekker naboene med bråket sitt på morgenen. Fordelen min er at om jeg først klarer å sovne, så sover jeg gjerne gjennom brannalarm og jordskjelv. (Sistnevnte har jeg ikke prøvd.) 

Guttene har vært merkelig harmoniske denne helgen, og jeg mistenker på at de har noe muffens på gang! Vanligvis skal det være et vist antall høylytte diskusjoner iløpet av de to dagene med fri, men denne gangen har det bare vært små diskusjoner som løste seg uten megling. Men for all del, jeg skal virkelig ikke klage på det. 

Nå skal jeg strikke videre på nye tøfler til meg selv, og så skal jeg tasse i seng før vi i morgen tar fatt på en ny uke. 

Facebooksiden min finner du her. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg