Snufs og boller.

Sukk, en ny runde med bakterier er foran oss, og vi kan se frem til enda mindre søvn! Sukk og æsj, og mange flere stygge ord. 

Det er minstemann som er den uheldige, og ifølge han selv er han mer forkjølet en broren. Han skal jo gjerne konkurrere, så lenge han vinner, og siden broren er helt frisk så vinner jo han. Han har også imponert oss med hvor flink han er å snyte seg, og insistert på at han måtte få premie. 

I dag har det hørtes ut som at den lille tassen er kommet i stemmeskiftet, og sannelig har han fått feber også. Han nyser konstant, og det regner bakterier på oss andre. Så i morgen blir det ingen barnehage. Så får vi bare håpe at han ikke blir dårligere, og at det går fort over. (Og håpe at resten av oss holder formen på plass!)

Jeg for min del har bakt boller siden vi måtte holde oss inne, og resultatet ble svært velykket. Det overasket meg, siden jeg vanligvis ikke er en dreven baker, og de smakte himmelsk sammen med vaniljekrem og nykokt kakao! Jeg var smart nok å bake så mange at jeg kan fryse ned noen til en senere anledning når jeg ikke har videre lyst å leke husmor. Vi overgikk til og med oss selv og inviterte svingerbrodern og guttungen på nybakte boller og kakao! (Regner med det utgjør noen plusspoeng på husmorskalaen!)

Nå skal jeg sette meg ned å strikke videre på ullgenseren til tanteungen min, før jeg ruller i seng. (Har muligens spist litt for mange nybakte boller!) 

Ha en strålende kveld 🙂 

PS! Kryss fingrene for at jeg blir med videre i kåringen av årets mammablogg i morgen. I dag er vist siste dagen å stemme, så forhåpentligvis trenger jeg ikke funderer på om jeg når opp eller ikke i morgen. (Jeg som årets mammablogger)

Facebooksiden min finner du her!

 

6 kommentarer
    1. Ååååå.. Boller.. Det må jeg fikse i morra. Her hos oss er det nemlig vinterferie denne uka, og det betyr utolmodige unger og derfor baking og andre ting.. Håper dere ikke blir altfor syke da. God bedring iallfall..

    2. Hild Frøya: Ja vinterferien kan være slitsom uten noen kreative innslag 🙂 Vi har vinterferie neste uke. Ser ut til at vi klarte oss uten å bli alt for syke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg