Nabolaget mitt! (Sponset innlegg.)

sponset innlegg

 

I lille Tromsø på fine Kvaløysletta finner du et fint lite nabolag, som lever i harmoni side om side med alle aldersgrupper spredd rundt i hus og leiligheter. Her er det ingen som krangler om tomtegrenser og ingen som blir sure om barna sykler inn i på den asfalterte gårdsplassen som er den perfekte sykkelbane. Vi er en rolig gjeng, som gjerne følger med naboenes hus når de er bortreiste, tar inn posten eller slår av en prat når flere meter med snø skal ryddes bort under vinterhalvårete. Det er 27 år siden vi flyttet hit, og jeg minnes at det aldri var sure mine når vi barna sprang gjennom naboenes hager og muligens plukket naboenes blomster for å glede våre mødre. Og nå er jeg så heldig å se at mine barn er like velkommen i nabolaget som jeg var den dagen mine foreldre flytte hit. 

Norsk tipping har laget seg et nytt spill, rettet mot slike fine nabolag for alle oss som er over 18. Det går ut på at om du spiller og naboen vinner, så vinner du også. Og om du vinner, så vinner naboen også. Og hver fredag trekkes et nytt nabolag ut og kan glede en rekke mennesker som bor rundt hverandre. 

Les mer om Nabolaget på Norsk tipping som du finner her!

Se for deg samtalen over gjerdet etter en slik gevinst:

“Jaaa, da slo vinnerlykken til, æ skal nu kjøpe mæ en ny fres, en sånn med gullkant!”

“Ja, det va nu bra at han Hansen vant, før nu blir det ny asfalt i oppkjørselen!”.

Været ville med andre ord blitt et nedprioritert tema, til tross for store snøskavler og mye merarbeid. 

Kanskje ditt nabolag blir neste vinner?  

Lykke til, og husk at det er 18års aldersgrense for å spille. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg