Jeg som årets mammablogger??!

Steinihavetbloggen min er nominert til å bli årets mammablogger av mammanett.no, og jeg synes jo i grunnen det er litt morsomt.  Det er en rekke blogger som er med i kampen om topp plasseringen, så jeg har i grunnen et ganske realistisk syn på saken. Men inntil finalistene publiseres skal jeg forsette å drømme om reisegavekortet vinneren stikker av med. (Vinter er jo en dårlig kombinasjon for smertene til minstemann, så med 10.000kroner ekstra ville vi satt kursen mot varmere strøk så fort som mulig!) Tittelen ville jo vært fin å kunne skryte av når noen bestemmer seg for å kritisere meg for å være ærlig om mammarollen, eller bare skryte av når mannen klager på at jeg roter eller er litt fraværende. I grunnen er det ganske stor sannsynlighet for at den tittelen kan gå til hode på meg, men det er en bekymring jeg får ta om jeg skulle få den. 

For at jeg skal kunne bli en av finalistene må det stemmes på meg via sms, men dessverre så koster det 3 kroner. Noe jeg i utgangspunktet ikke synes noe særlig om, selv om jeg forstår begrunnelsen med at de vil unngå juks som lett forekommer på vanlig avstemming på nett. Så jeg vil med andre ord ikke komme med masse mas om at alle skal stemme på meg, kun til de i nærmeste familie. (De kan godt ofre litt slik at jeg kan få noe nytt å skryte av, og ikke bare BMWen og guttene!) Om du ønsker å gi meg en stemme så blir jeg selvfølgelig veldig glad og takknemlig, og jeg lover at jeg skal bære rollen som årets mammablogger helt frem til neste blåmandag der ingen ting fungerer og jeg på nytt må klage over vanskelige unger, søvnløshet og andre familieproblemer!  

Kjære mammaen min, for å stemme skriver du: mblogg47 til 2012. (Og det må også du skrive om du vil stemme på meg.) 

De som velger å stemme vil være med i trekningen av noen fine premier som er samlet inn, så mamma om du vinner gavekortet på 2500kroner ønsker vi oss en sånn god ulldress som vi bruker om natten til minstemann. (Og noen nye votter til eldstemann!) 


Da er det bare å ønske meg lykke til, så får vi se om det blir vunnet sydentur eller om vi må fortsette med sparingen av småpenger. 

Facebooksiden min finner du HER! 

4 kommentarer
    1. Lene Helgesen: Tusen hjertelig takk 🙂 Veldig takknemlig for alle som stemmer på meg, og håper at jeg når en del av toppen så jeg blir med i vurderingen av kåringen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg