Jeg er angrepet av udyr som klusser med varmen!

Denne mammabloggeren ligger for tiden som en strek på sofaen, helt ubrukelig med tett nese, temperaturfeil og et bankende hode. Det gjør jo sitt til at skrivekløen ikke merkes, og at jeg kun klarer å skrive noen få setninger som hele tiden ender i hvor synd det er i meg. Jeg skulle sikkert vært mann, for jeg er overbevist om at det er manneinfluensa som angriper meg hver gang det passer dårligst. 

All energi er forduftet og søvnen jeg skulle ta igjen nå i helgen har forlatt området. Jeg har sikkert våknet hver time søkk svett av feber eller mareritt, og jeg har opp til flere ganger vurdert om livet mitt sto til å redde. 

Så er det bare å håpe på at det bare er mor som blir urven denne gangen, slik at guttene slipper å gå gjennom det samme. 

Jeg kommer forhåpentligvis sterkere tilbake når den/de som tetter igjen nesen min og leker med termostaten stikker videre til nestemann. Og tror ikke verden tar skade av å ikke få daglige oppdateringer om alt vaset jeg finner på å skrive! 


Ca slik ligger jeg i dag, men strikkingen er lilla og det er en mac i fanget mitt. 

Facebooksiden min finner du her!  

4 kommentarer
    1. studentfruen: Nei, den er virkelig ikke noe å tulle med! Flaks at jeg kom meg gjennom det, men mangler fortsatt luktesansen 😉 Nesesprayen var klar, sammen med ekstra myke papirlommetørkler!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg