Jeg driter i hvordan du oppdrar ditt barn, så lenge du gjør det!

For å være helt ærlig driter jeg i hvordan og hva du kler på dine barn, så lenge de er gode og varme.

Jeg driter i hvor du tar barna dine med på ferie, så lenge de får en lykkelig barndom med gode minner.

Jeg driter i hvordan du legger dine barn, så lenge du gir dem grunnlag for at de kan sove trygt og godt.

Jeg driter i hvordan mat du serverer, så lenge dine barn vokser opp til å bli sunne og streke mennesker.

Jeg driter i hvordan leker du kjøper, så lenge dine barn får oppleve gleden av fri lek.

Jeg driter i hvordan du bader ditt barn, så lenge du steller det med omsorg og forsiktighet.

Jeg driter i hvordan du snakker til ditt barn, så lenge du snakker til det som en kjærlig og omsorgsfull mor eller far.

Jeg driter i hvordan du irettesetter ditt barn, så lenge du gjør det på en rettferdig og trygg måte.

Jeg driter i hva du velger av barnehage eller hjem, så lenge du gjør det som er best for ditt barn.

Jeg driter i hvorfor du er i forhold eller ei, så lenge dine barn kommer i første rekke.

Jeg driter rett og slett i hvordan du oppdrar ditt barn, så lenge du gjør det av kjærlighet og omtanke.

Men når alt kommer til alt, så bryr jeg meg mye. For alle barn fortjener en trygg hverdag og barndom, og det er ditt ansvar som forelder!

Del gjerne innlegget med andre pappaer og mammaer.

Facebook siden min finner du her!

5 kommentarer
    1. Takk, var redd det ble for enkelt skrevet 🙂 Fikk liksom ikke frem alle ordene og følelsene som ville ned på arket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg