Dagens outfit (Advarsel, ekte rosablogging!)

Dagens antrekk ble nøye valgt ut, de skal assosieres med campingvogn liv og sjarmen rundt dette. Jeg brukte selvfølgelig massevis av tid på å finne de perfekte plagg, sikkert 2-3 timer. Helt sant!

Treningsdressen er kjøpt på stormberg, og gjør det lett for mine barn å se meg i skogen. Det er viktig at de kan følge med hvor jeg er, siden jeg er mer opptatt av å få tatt bilder av meg selv. Foto først, sikkerhet etterpå, eller var det kanskje omvendt?

Sokkene har jeg kjøpt på jula, tenk! De er sjarmerende rosa og jeg bare måtte ha dem. Sukk, så myke og varme og moteriktige?! Nesten like gode som ullsokker, men bare nesten altså.

Sandalene er Adidas, fordi ingen ting annet er godt nok. Her er det selvfølgelig viktig å være merkebevist!  Jeg pyntet opp sandalene litt ekstra for å sette særpreg, og jeg valgte å bruke malingrester for å piffe dem opp. Råkult om jeg må si det selv.

Håret har jeg brukt et par timer på, så det skal se virkelig uflidd ut. Det er jo meningen at vi er på camping tur, og det skulle tatt seg ut at jeg gikk rundt stivpyntet. Noe så teit liksom.

Jeg passet på å sminke meg så naturlig som mulig, slik at du ikke kan se jeg har sminke på. Og jeg valgte solbrillene som tilbehør selv om det regnet. Paraplyen med Adria merket paraply er en nødvendighet for å understreke poenget med camping tur.

Håper du likte dagens antrekk, snakkes søtinger <3 <3 <3 Eller noe sånt…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg