Merkelig, klesvasken er tatt og mannen ble med i garnbutikken!

Sitter og smiler fornøyd med meg selv i sofaen, og klapper meg på skuldra. Jeg har virkelig lært mannen godt opp, for nå er sannelig klesvasken snart ferdig for denne uken. (I alle fall om det merkelige fenomenet på himmelen fortsetter å kaste varmegrader på oss så ungene kan gå i sommerantrekk, ikke vinterdress!) Klærne er vasket, tørket og brettet, helt uten at jeg måtte mase om det. Jeg måtte ikke engang si at det trengtes.

Jeg må si jeg blir litt ekstra forelsket når jeg ser mannen stå der i all sin prakt å henge opp små søte bukser og gensere. Jeg passer på å rose han ekstra mye, for det hadde ikke vært så verst å slippe unna den jobben en stund.

Grunnen til at jeg lærte meg å rydde opp klærne mine! Mammaen min tapet dem til soveromsdøren om jeg slengte dem rundt, litt flaut når jeg hadde besøk med meg hjem!  Flaks at jeg ikke må gjøre det samme med mannen 😉 

Men så slår det meg, kanskje han bare gjør det fordi det er 8 dager igjen til den håpløse perioden der mannen forvandles til et villdyr med stive øyne som er klistret fast i tven! Perioden der han går tilbake til utviklingsstadiet vi var på for lange, lange tider siden. (Som jeg skrev om her!)

Og når jeg tenker meg om var det litt merkelig at han ble med meg inn i strikkebutikken i dag, til tross for at han har ytrer at den typen butikker er det mest kjedelige som finnes og at han nekter å sette sine føtter inn der. Så jeg er ganske sikker på at han holde på med avansert smisking! Om han kommer hjem med blomster en av de nærmeste dagene er jeg helt sikker i min sak. Og slår han til med flere gaver vil jeg bli slått, og la han få se så mye fotball han vil, selv midt på natten! (Roy, om du leser dette så ønsker jeg meg et strikkepinnesett med rundpinner, der jeg kan bytte mellom størrelsen på pinnene, en god ansiktkrem eller en lovnad om å bli med meg på alle strikkebutikkene vi måtte komme over i ferien! )

Facebook siden min finner du HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg