“En god latter forlenger livet”

Etter innlegget i går vil jeg bare presisere en ting, jeg var IKKE seriøs når jeg skrev det. Og om jeg skulle vært så uheldig og forlede noen til å tro det, må jeg bare beklage. Men selvfølgelig, jeg kan godt forstå at man kan misforstå litt, spesielt siden jeg skrev så vage setninger med bare et lite hint av ironi?

(Innlegget jeg snakker om kan du finne her!)

Videre kan jeg informere om svimlende lesertall, noe som gjør at jeg fryder meg stort, for hvem hadde vel trodd at noen små ord om livet skulle spre seg så raskt. (Mulig at nettavisen har en finger med i spillet, og hadde jeg vist at det skulle bli så populært skulle jeg i alle fall funnet et bilde der jeg så tilnærmet normal ut. Om det i det hele tatt finnes et slikt bilde av meg.)

Synes for øvrig det er svært underholdene med alle som er uenig med meg, selv om jeg ikke helt forstå hvordan det går seg til ettersom jeg har ytret noen tanker om min egen opplevelse, og sist jeg sjekket var det vel bare meg som kunne vite noe om mine tanker rundt dette. (Eller, i alle fall frem til i går da jeg delte dem med rundt 7000personer?) Nå prøver jeg jo å være en ganske hyggelig person, så selv om jeg har særdeles lyst til å bryte av meg noen småfrekke og muligens litt uhøflige svar skal jeg la være.

Så til dem som er bekymret for hva barna mine blir å tenke om meg når de leser dette, og til dem kan jeg bare svare at jeg tror ikke dette blir et problem med tanke på at de lever sammen med meg hver dag, og når de kommer i tenårene tror jeg ærlig talt de uansett vil finne noe de kan være flau over, for det er tross alt påbudt for dem å være flau av sine litt gammledagse og umodene foreldre. Så spar bekymringen din til noe annet, jeg har tenkt over saken før jeg la den ut, og barna mine forstår ironi og skjulte meninger, så de vil forstå at jeg faktisk overdriver en smule.

Til alle dem som synes det er en godt skrevet tekst, TUSEN takk for fine ord J Det er godt å se at jeg kan glede andre med skrivingen min, og om jeg kan forlenge livet til andre er det virkelig verd å avsløre litt intime detaljer rundt meg selv. (Men som sagt, jeg mistet litt av sjenertheten da jeg gikk over i rollen som mamma.) ?En god latter forlenger livet?

Til dem som ønsker å følge meg videre så kan du gjøre det på facebooksiden min som du finner her. 

(Neida, sitter ikke å gjør narr av noen, helt sant! )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg