Posytron.no en nettside med smarte dingser!

Sponset innlegg! (Ingen skal si at jeg ikke følger loven!)

 

Det hender at jeg får forespørsler om å reklamere for produkter, og av og til så er det for noe jeg faktisk ser nytten i. Så i dag skal du får høre om to nyttige dingser som jeg i alle fall trenger. Dingsene har jeg fått fra nettsiden posytron.no

Den første er en veldig praktisk sak som kan gjøre livet veldig mye bedre i bilen. Det er en FM transmitter som sender signaler over radioen i bilen, og siden jeg har en kjip innebygget spiller så mangler jeg mulighet for å plugge, dytte eller koble telefon min rett i den. (Den mangler en USB kontakt!) Så da må jeg bruke FM nettet, eller radioen om du vil. For å få det til trenger jeg en nyttig dings, som den på bilde under. Den er praktisk, tar liten plass og ser bra ut. Så når ungene finner ut at de skal krangle er det bare å finne frem mobil, musikk og skru opp volumet. (Eventuelt om kjæresten eller noen andre er litt for slitsomme i bilen!)




 

Den smarte dingsen på bildet kan kjøpes HER!

 

Siden ikke alle bryr seg like mye om musikk i bilen, eller andre plasser for den saks skyld så skal jeg også fortelle om en sak som kan gjøre husmorlivet ganske så bra. I alle fall når det kommer til å dele opp kaninmat. (Eller grønnsaker!)



På bilde ser du en slik Nicer Dicer Plus sak, eller et genialt hjelpemiddel som jeg omtaler den som. Den kutter opp grønnsaker og andre matsaker på få minutter, og det ser virkelig ut som at du er verdens mest rutinerte med kniv. Alle bitene er i samme størrelse, og ser maten bra ut, så er den ofte bedre også. (Husk å låse døren til kjøkkenet så du ikke blir avslørt, så kan du med fulle rettigheter skryte over dine usedvanlige gode kutteferdigheter når maten serveres.) Ikke minst sparer du mye tid når du skal lage maten, og for meg med barn er jo det et stort pluss. Denne vil passe utmerket på små kjøkken eller i campingvogn, siden du kan legge delene i esken! Vær obs på at det er usannsynlig morsomt å dele minitomater, så salaten kan få litt overvekt av dette!

 




 

Denne smarte dingsen finner du HER!

 

Hurra for praktiske dingser som kan sendes rett hjem, og ingen slitsomme handleturer!

 

Facebooksiden til posytron.no finner du HER!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg