Instagram bilder.

Tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på å legge ut noen av de siste bildene på instagram her, siden skrivelysten var dårlig i dag. Men bilder kan jo fortelle mye de også.

Ikke baksnakking men bakfotografering.

Fikk nesten en mann i hode, og om jeg skal velge hva som ramler ned fra himmelen må det være snø. I alle fall om vinteren.

Romantisk kjøretur til jobben, det hender at tromsø viser seg fra sin beste side om morgenen.

Vgsaken, den måtte jo helt klart publiseres. Fikk nerver etter en stund, skummelt å være klistret utover en landsdekkende avis.

Sol om natten, kjenner jeg savner sommeren.

Skrytebilde av en perfekt bolle! Og kanskje ikke uten grunn at bare den vises frem… Hørte jeg fasadebygging?!!

En liten blomst som klorte seg fast når høsten kom.

Ekte søskenkjærlighet, så lenge det varte. Men fikk tid til å ta bilde!!

Dukke i magen, minstemann hppet det skulle bli en ekte baby… Fikk litt småangst med tanken på svangerskap så det blir ikke flere søsken med det første.

Så måtte jeg vise frem en kosetraktor jeg har laget.

Ja og til sist et sutrebilde når jeg holdt på å miste fingeren under arkivering av papir! Stakkars meg.

Ps. Du finner meg under steinihavet på instagram, og jeg blir veldig glad for nye følgere:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg