Snø VS sol, uværsbilder.

I dag ble det endelig litt tid til det stakkars kameraet som ligger litt for mye på hyllen. Vi tok en aldri så liten kjøretur på Kvaløya, med et lite stopp i Tromvika. Deler noen av dagens bilder, som egentlig skulle være tatt i strålende solskinn. Men så bor vi i nord, og her endrer været seg på minuttet. Men uværsbilder passer meg like bra, og jeg fikk tatt en del før himmelen bestemte seg for å ramle ned i hode på meg. 

 

 

Fortsatt litt sol, og optimisten i meg prøvde å blåse bort skyene. (Det gikk ikke!)

 

Uværet kjemper om plassen til solen. 


 

Kjenner godt at vinteren er på god vei, det var iskaldt å ta bilder ute i dag. (Høhø, ISkaldt!)

 

Uværet har kapret seg litt mer plass! 

 

Måsefar tok en pause, tipper han lurte veldig på hva som feilet de rare menneskene som kjørte et lite stykke, stoppet og tok bilder, kjørte litt til, tok noen bilder osvosv…

 

Noe sir meg at vi gikk mørke tider i vente, og med det samme jeg ramlet inn i bilen ramlet snøen ned i hode på oss. 

 

Måsemor og måsefar var ikke helt venner i dag, tipper at en av dem hadde en dårlig dag! 

 

Land i sikte langt der borte!

 

Kan se ut til at snøen har bestemt seg for å bli i år. 

 

Stein i havet! 

 

Og midt ute i ødemarken fant vi veiskilt! (Og det til tross for at det ikke var noe veikryss der!) 

 

Rart å tenke på at for noen mnd siden satt vi er en varm formiddag og spiste lunsj! 

 

Så måtte vi besøke søte Ask, en fantastisk søt hund. (Bare litt kjipt at jeg ikke kan ha hund selv…) 

 

Den perfekte modell, lå i ro og så i kamera! (Eller, jeg tror han så i kamera!) 

 

På vei tilbake hadde det blitt litt lettere på himmelen, og måsemor hadde tatt seg en aldri så liten alenetur. (Tipper det var hun som hadde en dårlig dag…) 


 

Håper du har en strålende lørdagskveld, til tross for dårlig utvalg på TVen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg