Lørdag ja, det hadde jeg glemt!

I dag våknet jeg i vill panikk, og nærmest kastet meg ut av sengen. Jeg var helt sikker på at det sto om minuttene og sprang inn på badet. Jeg klarte å treffe rett på toalettet, og prøvde å lokalisere klærne mine. 

I mitt hode var jeg helt sikker på at jeg hadde forsovet meg, at jeg egentlig skulle vært på jobb. Minstemann var våken, og studerte mammas oppførsel nøye, han flirte litt for seg selv og kjente tydeligvis igjen mammas stressoppførsel. 

?Mamma, i dag skal vi være hjemme, det er lørdag!? 

Jada, det stemmer jo ganske bra det. Det er lørdag og jeg jobber ikke helg mer, noe som betyr at jeg kastet meg ut av sengen helt unødvendig. Inne i meg ramlet det ut noen salige gloser som selv den mest hardbarka fisker hadde rødmet av. 

Resten av dagen skal brukes til lørdagsaktiviteter, jeg skal handle, rydde litt og kanskje kjøre en tur for å ta noen bilder i det fantastiske vinterværet vi har. 

Og i morgen skal jeg virkelig prøve å huske at jeg har fri, for starten på morgenen var litt mer stressende enn jeg hadde tenkt! 


Dagens outfit, selv om bilde er gammelt. Men her i huset vasker vi klær, så de kan fint brukes igjen! Legg merke til de supertøffe ullsåkkan mine, jeg er bra heldig som fikk dem! 😀 

#mammablogg #outfit 

6 kommentarer
    1. Har prøvd den der et par ganger ja. Veldig godt når man oppdager at det er lørdag (eller søndag) og kan krasje med hodeputa igjen.
      Ha en flott lørdag =)

    2. Minte meg om en gang jeg var 14 år og overnatta hos mormor og morfar imens jeg og mamma holdt på å flytte leilighet. De bor langt unna sentrum så jeg stod opp en time tidligere for å dra på skolen. OI, VI HAR VISST FRI I DAG FAENFITTEHÆLLVETTE og så dro jeg hjem og sov hele resten av den dagen.
      Eller når jeg var 16 og vi hadde høstferie, men der var det mamma sin feil. Jeg sov og ante fred og ingen fare, mamma bråvekker meg og ber meg pelle meg opp, jeg brøler at jeg har høstferie og GÅÅÅ UUUUT.
      Er virkelig ikke glad i å stå opp tidlig.

    3. Hannah: Hehe, tipper moren din ikke var så veldig glad for den lille bomerten, sure unger er ikke spesielt gøy. Kan ikke huske at mamma vekket meg feil noen gang, men så sur jeg var til vanlig så fant hun det vel ut at det tryggeste for alle var å sjekke dag før hun prøvde å få meg ut av sengen til rimelig tid. (Takk og pris for at det enda er en stund til guttene mine blir så store at de sover lenger enn meg 😛 )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg